|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#301 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: VognmafiaenMen jeg kjenner meg dog ikke helt igjen av "beskrivelsen" av FP sånn som den er blitt da - det er vel ikke HELT naturogungdomporten.no lissom! Vi sitter jo ikke bare å diskuterer miljøvern og oppmuntrer til total askese med unntaksvis utskeielse med økologiske rødbeter heller!
![]() |
![]() |
#302 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vognmafiaen
Nei, absolutt ikke. Jeg har f.eks. tonnevis med sko jeg egentlig ikke trenger. Mye kjøkkenutstyr og mye snodig nips. Jeg trenger strengt tatt ikke flamingolysrankene mine heller.
![]() |
#304 |
Glamorøs
|
Ganske ofte utskeielser med øko-rødbeter etter antall innlegg om rødbeter å dømme!
![]() |
#305 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fins det nokon som oppmuntrer til total askese med unntaksvis utskeielse med økologiske rødbeter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Kidding, right?
|
Åh, innrøm det, du ble bittelitt fristet...
![]() |
![]() |
#307 |
flisespikker
|
Rødbeter? På en vanlig mandag!?
![]() |
#310 |
Dukkar plutseleg opp ...
Vanlig mandag? Det er jo sommar... Stikk ein tannpirkar i den økologiske raud...rød..røau...rødbeten, legg den i frysaren og du har ein relativt sunn is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
villende
|
De fleste jeg kjenner har også trakter. Jeg ønsker meg kaffemaskin, og siden jeg er storforbruker av presskanner (jeg har en tendens til å knuse kolben) så er det vel snart mer miljøvennlig å kjøpe en kaffemaskin. Sist redigert av Gaia : 27-06-07 kl 22:00. Årsak: Kan ikke stave. :sukk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Glamorøs
|
Vi har espressomaskin. EN svinedyr en til og med. Men har aldri hatt kaffetrakter. Er det OK da?
![]() |
#313 |
flisespikker
|
Ikke dumt. Og så kan man til og med rense tennnene med tannpirkeren etterpå. Munnhygiene er også veldig viktig, nemlig.
![]() |
#314 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: VognmafiaenHvis vi først skal begynne å diskutere kaffe, så tror jeg vi kan dra frem tråden om by vs land og kaffe latte med lettmelk en gang til.
![]() |
![]() |
#315 |
villende
|
Og spikketråden om hvorfor det heter på lett og ikke med lett. :avsporer fullstendig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: VognmafiaenVi har faktisk hentet ned svigerfars gamle orange og brune kaffetrakter fra loftet og bruker den. Sist sett på tidlig 80-tall.
![]() |
#317 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: VognmafiaenNei, no vert det berre avsporing. Eg vil tilbake til rø...rau...røau...rødbetis-diskusjonen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: VognmafiaenDa jeg flyttet for meg selv arvet jeg en venninnes kaffetrakter da hun hadde kjøpt Moccamaster. Det var en god trakter for enslige mente hun, den brukte lang tid og laget mange rare lyder, så da var det nå litt selskap i den.
![]() |
![]() |
#319 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: VognmafiaenJeg har kaffemaskin og OTH.
![]() |
#320 |
Elsker sommeren!
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: VognmafiaenFor en tråd - jeg er helt svett |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter |