|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: RååsaJeg eeelsker rosa!
|
|
|
#42 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: RååsaJeg liker rosa, jeg, både til meg selv, jentene og mannen min. Vi voksne har ikke så veldig mye rosa, men han har et par skjorter (det sier kanskje noe om hans seksuelle preferanse?) og jeg har et par topper. Jentene har klær i rosa, rødt, grøndt, blått, brunt, gult, what ever. Ingen av dem ønsker rosa hele tiden, så vi kjøper plagget i den fargen vi synes det er finest.
|
|
|
#45 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RååsaEr ikke så veldig glad i rosa men har en stilig stor råååååsa koffert. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: RååsaJeg tror jeg selv har 2 skjorter i lys rosa, og 3 par sokker i rosa fra hm. Har mye mere blå plagg. For jeg synnes blått er fint. Men rosa kan og være fint..
|
|
|
|
#48 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: RååsaLikte ikkje rosa da me fekk Knirkaren tilbake i 2002. Fekk sjølvsagt haugar og dungar med rosa babytøy i gave. Etter ein aklimatiseringsperiode godtok eg rosa. No likar eg rosa, og heldigvis for det! Knirkaren er ei ekte rosa-jente.
|
|
|
#49 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Rååsa
Knirkaren falt forøvrig pladask for bildet av Minnie
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: RååsaJeg har noen rosa klær. Ikke mye, for jeg foretrekker blå, svart, hvitt, beige og brunt til meg selv. Jeg vel noen få skjorter, t-skjorter og noe undertøy. Jentungen min har MASSE rosa, og nesten like mye rødt, hvitt og turkis. Ja, hun har til og med en rosa Bugaboo Cameleon faktisk.
|
|
|
#51 |
|
Trøtt
|
Sv: RååsaHvor gammel er man når man er godt voksen? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RååsaJeg syntes rosa kan være fint, jeg verken elsker eller hater fargen.
|
|
|
#53 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: RååsaJeg har en rosa skjorte, ett par rosa hijaber (liver litt opp til en sort "kåpe") og rosa skatesko. Og to rosa vesker, hvorav en er Louis Vutton, om det hjelper |
|
|
|
|
|
#54 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: RååsaJeg var av de som uttalte meg høylydt negativt om rosa før jeg fikk barn.
|
|
|
|
#55 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Tror vi må ha ganske ulik definisjon på hvordan fargen gammelrosa ser ut
|
|
|
#56 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: RååsaRosa er fint. Ikke alle rosafarger, vel og merke, men mange. Brunt og rosa er fint sammen. Rosa og svart er fint sammen. Joda... |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Hva er det som gjør en farge mer feminin enn en annen? Hvorfor mener du rosa er det mest feminine fargen? |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RååsaFor ganske få år siden var faktisk rosa guttefargen og blå jentefargen. Rosa er en variant av rødt, som er en farge som står for kraft og styrke. Etter det jeg leste var det først etter krigen at fargene ble byttet om. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Fortynnet
|
|
|