Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Rosesermoni for de flinkeste elevene

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-07, 12:21   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rosesermoni for de flinkeste elevene

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det var det jeg også tenkte. Og en slik seremoni burde i det minste være varslet på forhånd. Det så den ikke ut til at den var, siden så mange virket litt målløse. Jeg er også enig i at det er litt dumt å påskjønne hele 21 stk. Da burde de heller ha en "topp 5"-liste eller noe sånt.

Problemet er litt, at man kun har skala fra 1 til 6 i Norge, så det er temmelig unuansert. Sikkert mange med like mange poeng. Muligens det bare var 1 eller 2 som hadde snitt på 6 ? Jeg kjenner bare en sånn motvilje mot å bruke karaktersnitt som kriterie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.