|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RååsaJeg har hatt en mild rosaallergi når det gjelder min datter, først og fremst fordi jeg irriterer meg over manglende valg. Alt av småjentetøy er rosa, sukkersøtt og dillete, og jeg er hverken rosa, sukkersøt eller dillete selv. Faktisk kler jeg ikke rosa spesielt godt, men det betyr ikke at jeg ikke eier rosa klær. Det gjør jeg. Jeg ser også at dattera mi har helt andre farger enn sin mor, og er ganske søt i rosa. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: RååsaJeg liker godt roså, men har bare to-tre tskjorter selv faktisk.
|
|
|
#63 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: RååsaJeg elsker rosa, både til meg selv og vesla. Har faktisk en rååsa jakke fra B-Young som jeg kjøpte forrige helg, og min mann er veldig fin i rååsa:
|
|
|
#64 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: RååsaHæ? Jeg lastet opp et bilde men det kom jo ikke? Jaja.
|
|
|
#65 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Rååsa
Jeg skal ikke påberope meg å ha definisjonen altså, det er bare sånn jeg har oppfattet at gammelrosa ser ut (fargen på hjertet het dessuten gammelrosa, så derfor tror jeg ikke at jeg er fullstendig på bærtur heller da). Når du sier gammelrosa farge er som fargen på saftsuppe så tenker jeg mer på en slags dvask bringebærrød, men det kan være jeg tar feil der. Og bare for å si det - jeg prøver ikke å frelse deg til å like gammelrosa altså, jeg prøver bare å få en oppklaring på hvordan gammelrosa egentlig ser ut
|
|
|
#66 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: RååsaSynes det er påfallende mange jeg har truffet rundt på ulike nettfora som sterkt poengterer at de liker "råsa" - f.eks. i signaturene sine og slikt. Kanskje noen kan opplyse meg om hvorfor?
|
|
|
#68 |
|
Borte
|
|
|
|
#69 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#70 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: RååsaGlemte jo å si det: rosa er yndlingsfargen til min eldste gutt. Trodde jeg var heldig og slapp unna rosa-styret, men den gang ei. Hvis han får velge farge på noe, så er det alltid rosa.
|
|
|
#71 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: RååsaJeg har aldri likt rosa, ikke som liten engang. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: RååsaJeg syns rosa kan være søtt på små jenter, men personlig syns jeg rosa er en grusom farge. Jeg kan aldeles ikke forstå hva som gikk av meg i tenårene når jeg hadde et ultrarosa pikerom - for ikke å snakke om hvor hjernedød jeg må ha vært på 80-tallet da jeg brukte rosa øyenskygge.
|
|
|
#73 |
|
|
Sv: RååsaJeg er ikke overvettes begeistret for rosa, men kler fargen og ifører meg den derfor ved noen anledninger. Man skal lide for skjønnheten. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Rosa øyeskygge kan være riktig pent - ja, jeg snakker da RIKTIG rosa-farge ikke rosahvit med perlemor. Jeg er ganske sikker på at jeg kunne sminket deg skikkelig fin i rosa øyeskygge
|
![]() |
|
|