|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bil
Nei, det var ikke en fleip. Og aldri noe min mor ville funnet på. Heldigvis. Jeg skuffet jo en potensiell svigermor en gang ved at jeg heller ville skru bil enn å shoppe. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg skjønner poenget ditt, Teofelia, men det er da ingen skam å være hjelpesløs på noen områder, det kan gå på både kunnskap, interesse, vilje og evne. Jeg må selv innse at jeg er ei dame med 11 tommeltotter, klønete og knotete med hammer, sag og tekniske duppeditter. Mye går sikkert på vilje og interesse, mye får man til hvis man virkelig prøver. Jeg kan godt opplyse høyt om det, med humor i blikket og stor dose selvironi. Det er ikke skryt.
|
|
|
#24 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er det jeg kan å. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilHar nå funnet ut av hvorfor jeg ikke vet hvor tennpluggene på bilen min er.
|
|
|
#26 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilEh, egentlig veldig dårlig. Alle tror at jeg har full peiling på biler,
|
|
|
#27 |
|
A friend with benefits
|
|
|
|
#28 |
|
godt brukt
|
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg kan ca ingenting. DVs jeg har aldri prøvd. Jeg hadde sikkert fått noe til om jeg måtte. Jeg fyller bensin og thats it. Dette er ikke noe jeg skryter av, men sånn er det bare. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg kan forresten ikke bytte dekk, har aldri prøvd, men skulle nok fått det til om jeg hadde havarert. Tror jeg...
|
|
|
#31 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilKan det jeg skal gjøre selv
|
![]() |
|
|