Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Høyre og fokus på kristendomsarv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-16, 12:57   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyre og fokus på kristendomsarv

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men hva er det du mener, da? For du skriver jo igjen og igjen at for en ateist bør det jo ikke ha noe å si å være med i en gudstjeneste?

Nei jeg spør hva som er vanskelig med det når grunnpremisset er at Gud ikke eksisterer?
Noen har vanskelige følelser som grunn og det har jeg masse forståelse for.

Jeg ønsker å forstå hva som er vanskelig om man ikke har dette og da sammenlgner jeg med Halloween og nisse og lignende.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:09   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyre og fokus på kristendomsarv

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Nei jeg spør hva som er vanskelig med det når grunnpremisset er at Gud ikke eksisterer?
Noen har vanskelige følelser som grunn og det har jeg masse forståelse for.

Jeg ønsker å forstå hva som er vanskelig om man ikke har dette og da sammenlgner jeg med Halloween og nisse og lignende.

Jeg synes ikke det er så vanskelig å forstå at det å synge sanger som har et verdigrunnlag som er noe helt annet enn man står for selv, kan oppleves vanskelig, enten det gjelder religion, syn på kvinner, syn på mennesker med annen etnisitet eller hva det nå måtte være. Mine barn er døpt og vi er medlemmer av statskirken, men det finnes salmer i salmeboken og kristne barnesanger som jeg opplever som veldig ugreie. Ungene var med i et kristent barnekor en stund, men for meg var det en lettelse da de ikke ville være med mer, for jeg opplevde en del av sangene der som langt over det barn bør synge.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.