Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-17, 16:47   #341
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Det med kø ut av byen er et seriøst problem, vurderer å kjøpe meg blålys og sirener og dra forbi i grøfter og påkjøringsfelt osv for å få oss ut!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 16:52   #342
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det med kø ut av byen er et seriøst problem, vurderer å kjøpe meg blålys og sirener og dra forbi i grøfter og påkjøringsfelt osv for å få oss ut!

Tsk. Jeg har stand by helikopter for den slags. Det handler bare om prioritering.

Gammel 22-02-17, 16:54   #343
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Tsk. Jeg har stand by helikopter for den slags. Det handler bare om prioritering.

Ja. luksusfellefolka får skylde seg selv når kredittkortet ikke dekker sånt.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 17:50   #344
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og det tror du hjelper?
Mange vil jo torpedere deg for å bli arrestert, politiet er jo bevæpnet og har tilgang på sikre lokaler, du kommer ikke av parkeringsplassen engang, med blålys.

Gammel 22-02-17, 18:08   #345
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Eller kanskje jeg skal kjøpe leilighet her?

http://www.forbes.com/sites/jimdobso.../#34b1935a5afb

Herregud. Folk er rare.

OMG, jeg hadde helt glemt at jeg investere barnetrygden i en andel der.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 18:40   #346
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jammen, alle skal jo møtes, på midten av Norge?

Dere kan komme hit. Vi har: 6 soverom, en leilighet i kjelleren (da blir det 7), to bad, fisk, tortillalefser, gamle boller og litt glutenfritt i storfryseren, kirsebærtre ute, førstehjelpsskrin, sykepleier i hus - samt at jeg jobber på brannstasjonen (den beste i Trøndelag), så vi kan sikkert kapre noen kjekke brannfolk med utstyr som kan være livvakter. Og så kan jeg bake boller og steke de på vedovnen sikkert.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 21:08   #347
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Mamma bor i nabolaget ditt og jeg hadde i utgangspunktet tenkt meg dit, siden hun har kjelleren full av mat. Hun har intet mindre enn tre stappfulle frysere og tørrvarer nok til hele bygda. Men ved nærmere ettertanke tror jeg det blir uendelig mye tryggere og hyggeligere hos deg. Så jeg kommer og så kan vi stikke oppom mamma og proviantere innimellom

Da har vi reservedepot til Apokalypsefestivalen

Gammel 22-02-17, 21:12   #348
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har kombi camp anno 1980 og grill så dette går så godt
masse ved har vi og og en fryser full av mat , men den bør vi vel spise fort da

Gammel 22-02-17, 21:18   #349
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Dere kan komme hit. Vi har: 6 soverom, en leilighet i kjelleren (da blir det 7), to bad, fisk, tortillalefser, gamle boller og litt glutenfritt i storfryseren, kirsebærtre ute, førstehjelpsskrin, sykepleier i hus - samt at jeg jobber på brannstasjonen (den beste i Trøndelag), så vi kan sikkert kapre noen kjekke brannfolk med utstyr som kan være livvakter. Og så kan jeg bake boller og steke de på vedovnen sikkert.

Flotters, vi kommer innom før vi drar videre nordover, kan sikkert trenge å hvile litt først.

Men klart, er zombiene nordafor der jeg er, så drar jeg til den bunkersen min i Tyskland.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 21:18   #350
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Kjekke brannmenn, det avgjør saken!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 21:35   #351
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Enig Lykken, det er selvsagt det viktigste momentet i avgjørelsen av fluktruten.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 22:31   #352
Sir Limpalot

Sir Limpalot sin avatar

Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hæ?
Skjønner ikke....

Gammel 22-02-17, 22:40   #353
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjekke brannmenn, det avgjør saken!

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Enig Lykken, det er selvsagt det viktigste momentet i avgjørelsen av fluktruten.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 22:45   #354
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Hæ?
Skjønner ikke....

Jeg kan fortsatt sitte på taket ditt og plaffe ned zombies. No worries.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-02-17, 23:57   #355
Sir Limpalot

Sir Limpalot sin avatar

Standard

Gammel 23-02-17, 08:27   #356
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Og det tror du hjelper?
Mange vil jo torpedere deg for å bli arrestert, politiet er jo bevæpnet og har tilgang på sikre lokaler, du kommer ikke av parkeringsplassen engang, med blålys.

Man trenger jo bare en monstertruck. Så kan man bare rulle elegant over de andre i køen. Har sett det på TV.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 23-02-17, 10:20   #357
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Man trenger jo bare en monstertruck. Så kan man bare rulle elegant over de andre i køen. Har sett det på TV.

Sant. Jeg håper bilen til Sir Limpalot er sånn monstertruckaktig

Strå er ikke aktiv  
Gammel 23-02-17, 10:38   #358
Sir Limpalot

Sir Limpalot sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Sant. Jeg håper bilen til Sir Limpalot er sånn monstertruckaktig

Nei, dårlig med det, men jeg har en gammel Pajero med kufanger, også, kanskje vi skulle tatt den?
Nå er det nesten så jeg blir skuffet hvis apokalypsen ikke kommer snart, all denne morsomme planleggingen til ingen nytte, liksom.

Gammel 23-02-17, 15:03   #359
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men nå forutsetter dere alle at apokalypsen består av zombier i en eller annen variant. Er det ingen som har sett The Road? DET er apokalypse det! Og The Children of Men. Muligens også Mad Max, men de filmene har jeg ikke sett.

Og i så tilfelle er det om å gjøre å finne seg et sted langt vekk fra alle andre så man slipper å havne i kjelleren som i The Road. Der er jeg forberedt - jeg ser stadig vekk steder å gjemme seg.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 23-02-17, 15:08   #360
Sir Limpalot

Sir Limpalot sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Men nå forutsetter dere alle at apokalypsen består av zombier i en eller annen variant.

Ja, det må være zombier, hvis ikke kan det være det samme med hele apokalypsen.
Mad Max ser jo morsomt ut, men det er så mye styr med å få tak i bensin og sånt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.