Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-17, 11:04   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungen

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Eating my words.

Åtteåringen har fått meg til å begynne med dette. Så langt har vi bare fanget pokemoner og vært på pokestopp, men jeg skjønner ut i fra ymse andre tråder her inne at det bare er begynnelsen. Jeg skjønner dog ikke så mye av gym, lure, transfer og alt det andre som står i de andre trådene. Er det ikke en Pokemon-for-dummies-tråd et sted? Hva gjør vi nå?

Fanger alt dere kommer over! Og etterhvert begynner dere å sende de dere ikke vil spare på til professoren, da får dere candy tilbake. Ganske fort har dere nok candy til at dere kan evolve en pokemon. Da får dere en helt ny, og sterkere pokemon. Feks pidgey krever bare 12 candy for å evolves, dvs dere må fange 4 stk (får 3 candy pr fangst) for å kunne evolve til pideotto. Pidgeotto igjen krever vel 100 (eller 50?) candy for å evolves til pidgeot.

Folk har ulike ting de fokuserer på i spillet. Noen vil nå level 40 raskest mulig og samler xp (poeng) for harde livet, noen syns det er kjempegøy å slåss i gymer og noen (meg) prøver å fylle pokedexen, dvs fange en av hver type pokemon.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-17, 12:19   #2
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Fanger alt dere kommer over! Og etterhvert begynner dere å sende de dere ikke vil spare på til professoren, da får dere candy tilbake. Ganske fort har dere nok candy til at dere kan evolve en pokemon. Da får dere en helt ny, og sterkere pokemon. Feks pidgey krever bare 12 candy for å evolves, dvs dere må fange 4 stk (får 3 candy pr fangst) for å kunne evolve til pideotto. Pidgeotto igjen krever vel 100 (eller 50?) candy for å evolves til pidgeot.

Folk har ulike ting de fokuserer på i spillet. Noen vil nå level 40 raskest mulig og samler xp (poeng) for harde livet, noen syns det er kjempegøy å slåss i gymer og noen (meg) prøver å fylle pokedexen, dvs fange en av hver type pokemon.

Ok, jeg ser at hvis noe kan sendes til professoren så vil det stå nederst etter fangst av pokemonen, riktig? Candy kommer tilbake automatisk? Må man gjøre noe spesielt for å evolve?

Gammel 30-03-17, 12:37   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Ok, jeg ser at hvis noe kan sendes til professoren så vil det stå nederst etter fangst av pokemonen, riktig? Candy kommer tilbake automatisk? Må man gjøre noe spesielt for å evolve?

For å sende til professor så velger du "transfer" når du er inne på pokemonen. Eventuelt kan du masse-transfere fra oversiktssiden. Da holder du nede bildet av en pokemon til denne markeres, og så kan du bare klikke på alle du vil transfere.

Evolve gjør du inne på pokemonen. Da trykker du, ta ta, på evolve!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-17, 12:37   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Dette var helt seriøst gresk for meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.