Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-17, 14:52   #37
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungen

Opprinnelig lagt inn av Linella, her.

Og så kan det være lurt å vente til man har en pokemon med noenlunde høy CP før man evolver, ellers blir ikke evolvingen i høy CP heller, og det koster mye candy og stardust å "power up" pokemons. Jeg har evolvet mange om igjen pga at de første jeg evolvet var så dårlige. Greit nok med Pidgey og Rattata og de som finnes overalt, litt kjedeligere å sitte med en dårlig evolving av noe som er mer sjeldent å finne.

Og ved å sette inn pokemon i gymmer tjener du pokecoins som kan brukes i shoppen. Jeg har kjøpt et par ekstra egg-inkubatorer, og sparer nå til "Pokemon storage upgrade" for å kunne ha flere enn 250 pokemon på en gang.

Hva vil "nogenlunde høy CP" si? Jeg har en over 300, er det innafor? Flere egginkubatorer hadde vært lurt, men jeg har ikke turt å prøve meg i gym enda. Kan man miste pokemoner i gym? Eller mister de CP?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.