Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame.
Jeg kjenner en lesbisk akademiker 42 33,33%
Jeg kjenner en uføretrygdet kassedame 5 3,97%
Jeg kjenner både en lesbisk akademiker og en uføretrygdet kassedame 44 34,92%
Jeg kjenner ingen .... 34 26,98%
Jeg er en lesbisk akademiker 0 0%
Jeg er en uføretrygdet kassedame 0 0%
Jeg er lesbiske, akademisk utdannet, jobbet som kassedame men er nå uføretrygdet 1 0,79%
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-17, 16:11   #20
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Selvfølgelig finnes noe venstrevridd journalistikk, mens er aller neste er nøytralt og noe er høyrevridd.

Jeg synes i grunnen ikke at det er så mye venstrevridd journalistikk, for meg går det mer i:

a) Jeg savner andre stemmer. Feks når jeg leser Dag&Tid (nynorsk ukesavis) er det mange muslimer som skriver. Når så du sist en innlegg fra en muslim i en "ordinær" avis? (spørsmålet er ikke rettet mot deg Tallulah, selv om jeg quotet deg. Mer et åpent spørsmål i diskusjonen)

b) Jeg savner økonomistoff. Jeg synes ikke det som skrives er feil eller galt, men jeg synes det er lite og veldig ensidig vinklet. Bor i Trondheim og synes det er leit at Ivar Koteng som betyr veldig mye for byen økonomisk er mest i media som styremedlem i RBK. For all del - hurra for RBK - men jeg hadde foretrukket å se Koteng mest på økonomisidene og ikke sportssidene.

c) Jeg savnet dypere artikler. Men der synes jeg det kommer mer! Både som "vanlig" stoff og også som podcast. Abonementstallet går jo opp og det lover bra!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.