|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame. | |||
Jeg kjenner en lesbisk akademiker |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 33,33% |
Jeg kjenner en uføretrygdet kassedame |
5 | 3,97% |
Jeg kjenner både en lesbisk akademiker og en uføretrygdet kassedame |
44 | 34,92% |
Jeg kjenner ingen .... |
34 | 26,98% |
Jeg er en lesbisk akademiker |
0 | 0% |
Jeg er en uføretrygdet kassedame |
0 | 0% |
Jeg er lesbiske, akademisk utdannet, jobbet som kassedame men er nå uføretrygdet |
1 | 0,79% |
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameJeg tror definitivt vi har en noe venstrevridd journalistikk, men ikke slik at det går over i løgn og fake news. Mer i bias, vinkling, kildebruk og ståsted. Noe annet ville vært rart, gitt at politisk ståsted er som det er.
![]() |
#83 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameJeg er helt uenig, men jeg tror det handler om ståsted.
![]() |
#84 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameVenta på den; du ser det ikke for du er venstrevridd sjøl.
![]() |
#85 |
Leser
|
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame
Jeg synes i grunnen ikke at det er så mye venstrevridd journalistikk, for meg går det mer i:
![]() |
#86 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameNå leser jeg et bredt utvalg aviser, så jeg får både venstrevridd stoff og økonomisk med Klassekampen og DN bl.a. Men dybdestoffet savner jeg også.
![]() |
#87 |
Leser
|
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame
Leser ikke DN, da? Kanskje jeg burde?
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameKulturelt mangfold kan være så mangt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameJa, jeg kjenner både en lesbisk akademiker (studievenninne) og en uføretrygdet kassadame (barndomsvennine). |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Yes, we can!!
|
Jeg mente begges ståsted, det er ikke så rart at vi ser litt forskjellig på det.
![]() |
#94 |
Halloen!
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameJeg synes også definitivt at mye av journalistikken er venstrevridd, det klarer jeg å se selv om jeg har stemt AP også en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Audacious
|
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameJeg kjenner begge deler!
![]() |
#96 |
can-jur
|
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameJeg er jo av de som er ekstremt vanskelig å båssette, med lav utdanning, svært lav inntekt, et sært mannsdominert yrke, mange unger, akademiker foreldre,besteforeldre, søsken og storfamilie med et uttall doktorgrader, en svært broket omgangskrets, med et variert nettverk, en diagnose som skulle gjort meg ufør, har vært kassadame, er hetrofil og har stor ressursbank passer jeg ikke noe sted.
![]() |
![]() |
#97 |
One of These Days
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameJeg kjenner en lesbisk butikkmedarbeider og en ufør akademiker |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Halloen!
![]() Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadameJeg kjenner en lesbisk kassadame som har 30 % ekstrajobb som akademiker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|