|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: x`er på Facebook
Ja hun har jo blitt det etter hvert. Ble kjent med henne gjennom mannen når vi ble sammen. De har beholdt kontakten, så hun var jo ei venninde av han når vi traff hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: x-er på FacebookNå har jeg to ekser fra forhold før min kjære. En kunne jeg godt tenke meg å legge til på Facebook, for han regner jeg fremdeles som en kjær venn. Den andre har jeg ikke hatt noe kontakt med overhodet etter bruddet, og slik er jeg veldig fornøyd med at det er i framtiden også. Skulle han dukke opp på facebook, hadde jeg ikke lagt ham til.
![]() |
#23 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: x-er på FacebookPå facebook har jeg en ungdomsskole-x på lista. Han kan vel knapt regnes som noen eks, egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Viser tenner
|
![]() Sv: x-er på FacebookJa, det har jeg, og mannen har ikke problemer med det. Mannen har kontrakt med jenter/damer fra sin fortid ,og det er selvfølgelig helt ok det også.
![]() |
#25 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: x-er på FacebookJa, jeg har noen ekser på Facebook. Det er helt greit for mannen min (han er for øvrig ikke på FB).
![]() |
![]() |
#26 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: x-er på FacebookHar ingen x-er på vennelisten. Tror ikke de har profil på facebook engang?! Hadde nok stukket litt i magen dersom sambo`n hadde x-ene sine der, men jeg hadde definitivt ikke gjort noen sak ut av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|