|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvordan vil du ha tilbakemelding på nett? | |||
Per prikk |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 12,77% |
I tråden |
15 | 31,91% |
Who cares? |
26 | 55,32% |
Deltakere: 47. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Ja, hva liker du best? Prikker eller kommentarer i tråden?
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Jeg synes det kommer an på hva tråden dreier seg om og hva slags kommentar det er. En litt personlig kommentar til noe jeg ha skrevet passer best pr. prikk eller PM, men mer diskusjonspregede tilbakemeldinger passer best i tråden.
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Det spørs litt hva slags tilbakemeldinger det er snakk om. I en diskusjon vil jeg helst at alt som angår saken skal skrives i tråden slik at det kan diskuteres åpent. I en skrytetråd vil jeg også gjerne ha tilbakemeldinger i tråden siden det ser stusselig ut hvis tråden bare har noen få svar. Prikkekommentarer bruker jeg til å uttrykke enighet/uenighet i diskusjoner og til å gi små personlige kommentarer som det er unødvendig å poste i tråden. Når noen trenger skryt eller trøst så er det ofte jeg svarer både med prikk og innlegg i tråden.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Jeg sier som de her over. Det kommer jo helt an på hvatilbakemeldingen går på.
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Ja takk begge deler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Jeg mener i hvertfall at det er helt ok å sende avgårde en furteprikk uten å ta det med vedkommende i tråden.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Jeg blir veldig glad for hyggelige og personlige prikkekommentarer, men oftest setter jeg pris på å kunne svare (særlig hvis det er negative tilbakemeldinger), og på at andre kan se kommentarene og evt. spinne videre. Det er helt klart forskjell på hva som passer best på prikk og hva som passer best i tråden. Tilbakemeldingene og kommentarene er jo det som gjør tråden til en tråd; hvis jeg helst ville stå uimotsagt, kunne jeg jo like godt skrevet det i bloggen min eller noe slikt.
![]() |
#13 |
Expired
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Jeg har aldri vært noen tilhenger av prikkesystemet. Jeg synes alt for mange tar negative ting pr prikk i stedet for å ta det i tråden. Blant annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Begge deler er greit for meg, det hadde vært noe annet om spm var hvordan man ga dem, det var kanksje spm forresten. Øh, altså hva og hvordan man sier noe. Blabla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Tilbakemeldinger på at noe var bra sagt, kan godt tas som prikk.
![]() |
![]() |
#16 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Sier som andre her, ja takk, begge deler. Jeg sender gjerne avgårde begge deler når jeg først er igang, men som andre sier, så kommer det jo litt an på temaet og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
trøtt
|
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Expired
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Faktisk, når jeg tenker meg om, er dette det første forumet med prikkesystem der jeg føler at det er i nærheten av å bli brukt slik hensikten er. Både røde og grønne.(Fora som jeg har vært på, altså.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?Jeg svarte at jeg foretrekker tilbakemeldinger i tråden, for det er alltid gøy å lese hva folk mener om dette og hint.
![]() |
#20 |
Musk
![]() Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?I traaden. Det er bare aa fjerne prikkene for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|