Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan vil du ha tilbakemelding på nett?
Per prikk 6 12,77%
I tråden 15 31,91%
Who cares? 26 55,32%
Deltakere: 47. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-07, 23:48   #1
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Hvordan vil du ha tilbakemeldinger på nett?

Jeg går utfra at "prikk" er det som gis via treet under brukernavnet? Jeg har aldri vært borti det systemet før, men slik jeg ser det blir brukt hittil, syns jeg det er en hyggelig og artig ordning. Men jeg syns jo at de bør brukes til "sidekommentarer" og lignende - ikke til å gi debattinnlegg som tilhører trådene.

Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 23:52   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes det kommer an på hva tråden dreier seg om og hva slags kommentar det er. En litt personlig kommentar til noe jeg ha skrevet passer best pr. prikk eller PM, men mer diskusjonspregede tilbakemeldinger passer best i tråden.

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Ja takk begge deler.

Jeg kan godt skrive i tråden og prikke det ene ekskluderer vel ikke det andre?

Jeg gjør det enkelt og signerer disse.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 00:04   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Jeg går utfra at "prikk" er det som gis via treet under brukernavnet?

Det stemmer. Ryktepoeng er vel det det "egentlig" heter, og bildet skal egentlig forestille en vekt med vektskåler, men det er ganske vanskelig å se det.

Gammel 14-07-07, 00:15   #4
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det stemmer. Ryktepoeng er vel det det "egentlig" heter, og bildet skal egentlig forestille en vekt med vektskåler, men det er ganske vanskelig å se det.

Tjihihi...syns det var et litt rart tre, ja
Betyr det at det er tilbakemeldingene som gir de poengene man har i kontrollpanelet? For hvis det er det så må jo enten poengene gis på annet vis, evt poengsystemet fjernes - dersom prikk-systemet skulle bli fjernet...

Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 01:31   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Betyr det at det er tilbakemeldingene som gir de poengene man har i kontrollpanelet? For hvis det er det så må jo enten poengene gis på annet vis, evt poengsystemet fjernes - dersom prikk-systemet skulle bli fjernet...

Det stemmer at det er slik man får poengene, og det er ikke noen planer om å fjerne prikkesystemet. De fleste ser ut til å være fornøyd med det slik det fungerer, men det vil jo alltid være litt diskusjoner om hvordan folk synes det bør brukes.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.