Sv: FrP-utspill
Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.
Den samme kunne fortelle det at asiatiske kvinner banker mennene sine, og at de får automatisk oppholdstillatelse dersom mannen legger en hånd på dem.
.
Jeg må bare kommentere, og dette er helt usaklig og har lite med debatten å gjøre...
Men jeg har en rar, rar onkel som virkelig, virkelig kunne vært han FrP-mannen i avisen. Han dro til thailand, kjøpte seg regelrett en kone, og var så utrolig fornøyd med valget sitt. Hun var liten og nett, gjorde husarbeid, stelte for ham og godtok sex når han måtte ønske. (hans egne ord...) Han har aldri vært voldelig eller slike ting, men han brukte henne jo som en slave på et vis. Og han knegger og anbefaler selvsagt alle menn å finne seg en asiat. For de vet jo hvordn de skal behandle sine menn.
Og plutselig nå (etter mange år)har hun begynt å slå ham . Sorry, men jeg må bare le. Hun har tatt full kontroll hjemme, hun fiker til ham om han sier noe som kan ligne på nedverdigende kommentarer, hun har tatt over den økonomiske styringen og han sitter igjen med haka på gulvet og dilter bare etter.
Jeg er sjelden for at noen skal slå, men akkurat i denne settingen syns jeg det er litt morsomt.