Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilsetespørsmål

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-07, 16:06   #15
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Bilsetespørsmål

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Hva i all verden mente du med det?
Som går an å ta ut og inn av bilen hver dag?

Vi har ikke bil vi heller, aldri hatt, men det kunne ikke falle meg inn å sette en liten baby på putestol rett etter babysetet fordet.
Vi kjører kunn bil hos besteforeldrene, men vi har et bakovervendt sete alikevel.
Det står ikke fast i bilen hele tiden nei, det blir montert inn og ut støtt og stadig.

Hvilket er det som er lett å montere? Vi tar heller toget enn å bruke en time å montere sete inn og ut hver gang. Som jeg vet at noen bruker på enkelte bilstoler. Nå har ikke det vært et spørsmål hos oss ennå, fordi babysetet vårt er 0+ og går til 13 kilo, så vi har ikke helt kommet dit ennå. Men i utstyrsforretningen fikk vi beskjed om at det ikke fantes noen seter som var optimale til vårt bruk. Men jeg tar gjerne imot tips til et bra sete som er lett å montere (sette inn og ta ut) av bilen. Mange har jo en base som må være fastmontert i bilen, sant?

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.