Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Style et hus til salg

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-19, 22:20   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Style et hus til salg

Jeg ser at trenden er uoppredde/rotete senger, gjerne med et mykt teppe i fotenden. Ikke en trend jeg liker, jeg synes det ser rotete ut.
En annen ting jeg misliker er «stemningsbilder» av noe matgreier på kjøkkenet eller en rennende krane. Jeg gir bæng i maten og regner med at det er innlagt vann i moderne hus. Ryddige rom uten for mye møbler og nips gir meg mye mer, da får jeg et inntrykk av rommene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.