|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
En som trener
|
![]() Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?Jeg kan fraråde et par, men det er vel ikke helt det du er ute etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?Ja!! Når du står på toppen av torvet med ansiktet vendt mot vannet, ligger det en god indisk restaurant et stykke bort i gata til venstre. (Øvre Langgate)
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?Jeg har dessverre ikke noe erfaring med uteverden/resturantverden her lenger. Bedre på lunchsteder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Står på egne ben
![]() Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?
Først ble den stengt pga. dårlig hygiene og rotter, og etter den ble gjenåpnet så gikk de konkurs. Er litt i tvil om det er noe der akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?Huff da.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
stille
Hvor: Tønsberg
Baku heter tapasrestauranten, ligger nedenfor Lauritz ved fotgjengerfeltet i Nedre gate, nedenfor McDonald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?Jeg overhørte en samtale mellom to jenter (25 år + -, hun ene skulle begynne å jobbe der) på en kafé i går, og de snakket om et sted hvor det bare er såå god mat, litt tapasretter og sånn.
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?Takk for tips, alle sammen! Jeg innser at de stedene dere anbefaler allerede er prøvd, så jeg er kanskje veldig bevandret i restaurantverdenen i Tønsberg, da ...
![]() |
#11 |
Epikur
|
![]() Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?Jeg ville tatt turen til Engø gård, jeg. :luksusdyr:
![]() |
#12 |
En som trener
|
Å ja, Engø Gård er fantastisk. Vi var der forrige helg. Men det er ikke akkurat i Tønsberg da. Vi synes forøvrig prisene der var blitt i overkant stive. På nivå med Bagatelle, og dermed et godt hakk over andre gode gourmetsteder som Le Canard, Annen Etage osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?Vi var å spiste på Havariet på bursdagen til mannen. Nydelig mat og god betjening.
![]() |
|
|