Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-19, 08:32   #1
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Fasit på nye Klaveness bunadsstøvletter er at jeg kun hadde litt vondt under forfoten etter 8 timer med bunad og ca. 16000 skritt, de var uendelig mye bedre enn de lave Folklore-skoene mine. Sikkert godt hjulpet av at støvlettene er en str. større.

Maverick: Så utrolig flott!!

Gammel 20-05-19, 11:22   #2
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av Addison, her.

Fasit på nye Klaveness bunadsstøvletter er at jeg kun hadde litt vondt under forfoten etter 8 timer med bunad og ca. 16000 skritt, de var uendelig mye bedre enn de lave Folklore-skoene mine. Sikkert godt hjulpet av at støvlettene er en str. større.

Maverick: Så utrolig flott!!

Jeg hadde vondt i beina, men hadde i følge telefonen min i nesten 26.000 skritt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.