Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Okei, hva mangler dette kakebordet?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-19, 15:13   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg skjønner det. Men jeg synes at tradisjoner kan utfordres, slik de ofte blir på andre områder.

Ja, hvis man er enig i at det er en grunn til det så. Det er vel ulike meninger når det gjelder dette som så mye annet, og akkurat dette er ikke et område hvor jeg for min del gidder å bruke energi på å omvende folk. Det er nok av andre tradisjoner og vaner jeg er villig til å utfordre folk på, og ett sted går grensa. Hvor mange kaker folk ønsker å tilby i konfirmasjonene de arrangerer er forbi den grensa for min del.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.