|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...
Den er ikke veldig mye bedre for mange av de teknologiske fagene, hvis det er en trøst. Jeg tror man jevnt over regner det som 50 % sannsynlig at en doktorgradsstipendiat disputerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
"De"
|
![]() Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...Sånn litt på siden. En liten solskinnshistorie.
![]() |
#163 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ytterst sjarmerende.
![]() |
#164 |
Bedreviter
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Epikur
|
![]() Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...Jeg har temmelig like erfaringer som Teofelia fra servitørtiden min. Først var jeg luft eller ble snakket til som om jeg var dum. Når de lurte på hva jeg drev med om vinteren (det sto nemlig i hotellbrosjyren at hotellet var vinterstengt) fortalte jeg sukkersøtt at jeg studerte på universitetet.
![]() |
#166 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...Jeg har tatt både cand.scient og doktorgraden min på normert tid.
![]() |
#167 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...Jeg har de samme erfaringene som Madam Mim og Teofelia, og er derfor alltid hyggelig mot renholderene. Der jeg jobber nå har vi en renholder og han jobber fulltid og er utrolig hyggelig. Og så tror jeg han går inn for at folk skal se ham og hilse på ham, for han gir seg ikke med smilingen og hilsingen før han får respons.
![]() |
#168 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...Jeg er også hyggelig mot renholdere, servitører etc. Jeg liker generelt å være hyggelig mot mennesker jeg treffer. (og har selv også jobbet som renholder)