|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere reist til California?
Her er jeg og. Jeg studerte i USA i fire år og hadde det helt fantastisk. Det var på 90-tallet, få skoleskytinger. Jeg håper ikke mine vil dit for å studere, hadde vært skeptisk. Bror til en venninne av eldste havnet i dramaet i Texas ved forrige skyting. Han skal spille fotball der på universitetet og har betalt utdanning og var kommet over bare en uke eller to før. Eldste har foreløpig ingen tanker om å studere i USA, hun vil mye heller til Japan i så fall.
05 og 08 Sist redigert av millact : 27-09-19 kl 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ville dere reist til California?
Samme her. Vi har mye venner og tilknytning til USA, men lysten min til å reise dit har sunket betraktelig etter Trump ble president. Jeg var der i vinter, og Trump tar mye plass i hverdagslivet. Men en planlagt reise hadde jeg ikke droppet av frykt for skyteepisoder. Hiawata som utvekslingsstudent er jeg mer skeptisk til.
![]() |
#3 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere reist til California?Jeg hadde ikke latt frykten for masseskyting stoppe meg fra å dra på ferie i California nei. Risikoen for å havne i en bilulykke er nok vesentlig større enn risikoen for å havne i en masseskyting.
![]() |
|
|