Sv: Ville dere reist til California?
Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.
Jeg hadde ikke sendt barnet mitt på utveksling til USA på grunn av antallet skoleskytinger. Det er mange andre steder å dra på utveksling. Som turist ville jeg ikke personlig vært bekymret for sikkerheten min, da kan man ikke reise noe sted noen gang, det er gærninger overalt. Jeg var nettopp i Stockholm, der har det vært en bil som har meid ned uskyldige. Jeg har nettopp vært i Paris, der var det skyting på en klubb. osv, osv.
Men jeg tenker å la USA være isolert for min egen del fremover, så jeg kommer ikke til å dra på ferie dit. Jeg vil ikke bidra til USAs økonomi. Evt reise i forbindelse med jobb ville jeg tatt.
Her er jeg og. Jeg studerte i USA i fire år og hadde det helt fantastisk. Det var på 90-tallet, få skoleskytinger. Jeg håper ikke mine vil dit for å studere, hadde vært skeptisk. Bror til en venninne av eldste havnet i dramaet i Texas ved forrige skyting. Han skal spille fotball der på universitetet og har betalt utdanning og var kommet over bare en uke eller to før. Eldste har foreløpig ingen tanker om å studere i USA, hun vil mye heller til Japan i så fall.
Men jeg hadde ikke droppet ferie (som er planlagt) mtp skytinger. Sjansen er minimal, USA er et enormt land, sjansen for at dere er på feil sted er så liten.
Sist redigert av millact : 27-09-19 kl 16:21.
|