Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ville dere reist til California?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-19, 14:13   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville dere reist til California?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg hadde ikke sendt barnet mitt på utveksling til USA på grunn av antallet skoleskytinger. Det er mange andre steder å dra på utveksling. Som turist ville jeg ikke personlig vært bekymret for sikkerheten min, da kan man ikke reise noe sted noen gang, det er gærninger overalt. Jeg var nettopp i Stockholm, der har det vært en bil som har meid ned uskyldige. Jeg har nettopp vært i Paris, der var det skyting på en klubb. osv, osv.
Men jeg tenker å la USA være isolert for min egen del fremover, så jeg kommer ikke til å dra på ferie dit. Jeg vil ikke bidra til USAs økonomi. Evt reise i forbindelse med jobb ville jeg tatt.

Her er jeg og. Jeg studerte i USA i fire år og hadde det helt fantastisk. Det var på 90-tallet, få skoleskytinger. Jeg håper ikke mine vil dit for å studere, hadde vært skeptisk. Bror til en venninne av eldste havnet i dramaet i Texas ved forrige skyting. Han skal spille fotball der på universitetet og har betalt utdanning og var kommet over bare en uke eller to før. Eldste har foreløpig ingen tanker om å studere i USA, hun vil mye heller til Japan i så fall.

Men jeg hadde ikke droppet ferie (som er planlagt) mtp skytinger. Sjansen er minimal, USA er et enormt land, sjansen for at dere er på feil sted er så liten.

Sist redigert av millact : 27-09-19 kl 15:21.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-19, 15:05   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Her er jeg og. Jeg studerte i USA i fire år og hadde det helt fantastisk. Det var på 90-tallet, få skoleskytinger. Jeg håper ikke mine vil dit for å studere, hadde vært skeptisk.

Men jeg hadde ikke droppet ferie (som er planlagt) mtp skytinger. Sjansen er minimal, USA er et enormt land, sjansen for at dere er på feil sted er så liten.

Samme her. Vi har mye venner og tilknytning til USA, men lysten min til å reise dit har sunket betraktelig etter Trump ble president. Jeg var der i vinter, og Trump tar mye plass i hverdagslivet. Men en planlagt reise hadde jeg ikke droppet av frykt for skyteepisoder. Hiawata som utvekslingsstudent er jeg mer skeptisk til.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-19, 20:12   #3
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde ikke latt frykten for masseskyting stoppe meg fra å dra på ferie i California nei. Risikoen for å havne i en bilulykke er nok vesentlig større enn risikoen for å havne i en masseskyting.

Vi har nettopp bodd et år i California og jeg savner California-livet hver eneste dag, så jeg hadde reist tilbake når som helst om jeg fikk mulighet til det

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.