Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva har du plutselig fått tid til?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-20, 15:00   #101
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du plutselig fått tid til?

Jeg også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-20, 15:40   #102
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Klipte et tre midt på dagen. Var litt ør etter 2,5 timer i teams møte med 24 stykker.

Gammel 19-03-20, 16:49   #103
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens jeg satt ute i sola i fire minutter mens jeg slukte et knekkebrød. Ikke mange pusterom så langt i hjemmekontortilværelsen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-20, 17:17   #104
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har strikket en del i dag. Jeg måtte ta pause fra jobb midt på dagen med strikketøy og hjernedød tv. I kveld skal jeg rydde litt ekstra. Jeg ser det roer seg litt på jobb nå i forhold til i starten.

Gammel 19-03-20, 18:52   #105
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke stort! Kokte ei høne i dag, siden hjemmekontoret mitt er på kjøkkenet.

Gammel 19-03-20, 19:37   #106
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Litt mer søvn, er så langt fasiten. Har akkurat fått ny stilling, så mer å gjøre enn før, sammen med alt det vanlige er det nå nye oppgaver og fora og møter og teams-info og mange som trenger input. Er helt utkjørt når kvelden kommer. Hjemmeskolen går sin gang, ungdommene mine klarer seg fint selv. Minste lager middag hver dag nå, når hun ikke har treninger, samt trener selv når det er dagslys. Rare dager, men litt fine også. Og du verden så stor pris jeg skal sette på vanlige hverdager når de kommer tilbake!

Gammel 19-03-20, 19:41   #107
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber like mye på hjemmekontor som vanlig kontor, men siden ungene ikke skal overalt på ettermiddagen lenger så har jeg og minstejenta vært mye ute i skog, mark og hage denne uken. Det har vi vanligvis ikke så mye tid til.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-20, 21:29   #108
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har fått god tid til å ligge på sofaen. Skjer kun 1 time daglig i normal situasjon. Hadde formen vært på topp hadde jeg nok heller ha ryddet i gangen. Kanskje i løpet av helga.

Gammel 19-03-20, 21:40   #109
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting. Jobber med beredskap for tiden. : poff:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-20, 22:19   #110
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nei, vent. Jeg har fått mer tid til å se hvor usedvanlig møkkete vinduene mine er.

Jeg også! Jeg venter på flere varmegrader før jeg gjør noe med det.

Gammel 20-03-20, 09:05   #111
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk mye mer tid til oppussing når vi kom hjem fra utlandet. Ikke har jeg noe hus nå som egner seg for hjemmeskole for 3 unger heller nå, og siden faren deres er i risiko gruppe kommer ikke ungene i det hele tatt mens vi er i karantene. Så vi fikk et lass med materialer levert i hagen, men levert på døra og jobber fra morgen til kveld på hus. Nå skal vi ut i sola og legge terrsssegulv. Greit å kunne justere inne eller ute jobb etter været.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-20, 09:37   #112
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sover mer.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-20, 09:43   #113
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden jeg har hjemmekontor bruker jeg jo gjerne pausene mine til å sette på en vaskemaskin, støvsuge balkongen og sånn. Så det er generelt renere her enn ellers. Men jeg har jo ikke fått mer tid, det er bare at tiden tilbringes hjemme framfor vekk fra hjemmet.

Vi prioriterer en familiegåtur hver dag, og det er veldig koselig. Så jeg har jo mer tid sammen med familien enn ellers.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-20, 09:54   #114
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sant, det er renere her også. Litt fordi jeg SER det når jeg tråkker i det, og det er sol inn vinduene, og så er det lettere å svinge over noe i en fart. Har kjøpt robotstøvsuger også, og det er litt admin med den (flytte fra etasje til etasje, tømme oppsamleren, redde den når den sitter fast under doen), så det er lettere å kjøre den hyppig når jeg er hjemme.

Gammel 20-03-20, 09:58   #115
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke mer tid, bare veldig mye kortere lunte.

Gammel 20-03-20, 18:03   #116
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har ikke mer tid, bare veldig mye kortere lunte.

Auda, det er kjedelig. Jeg vet hva du mener, og sliter litt med det selv. Hele min ekstra tid går med til å fore og å lufte Mutter'n og hun er så sta. Men vi får rørt oss mer da, og det er egentlig fint.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-20, 22:33   #117
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får jo overhodet ikke tid/mulighet til å jobbe på dette hjemmekontoret, derfor får jeg veldig mye mer tid til å være sammen med ungene enn vanlig. Og det er utrolig fint!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-20, 22:41   #118
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

15åringen jobber forhåpentligvis godt hjemmefra. Jeg har nok med å holde hodet kaldt på jobb - Video møter back to back er hardt for hjernen, og det har vært full fart i skiftende retninger hele uka. Jeg er fysisk på jobb, har ikke mulighet for å få jobbet effektivt hjemmefra og det er folk og jobber å ivareta. Jeg møter bare 1-3 andre personer i det 400 kvm store lokalet. Vi spriter og tar forholdsregler.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.