Sv: Hvor krevende er krevende (turgraderingen til DNT)
Jeg har ikke bodd på noen DNT-hytte før, men ikke vær redd, noen, jeg er klar over at jeg må booke overnatting. Jeg har absolutt tenkt på flere av de hyttene du nevner. Det blir ikke aktuelt å gå på bre i år, bare inntil. Asperger-gutten synes det er skummelt. Har han vært i nærheten i år, vil det være lettere å få ham med på laget en annen gang.
Jeg sliter litt med samme problem som det du nevner - jeg kunne tenke meg noenlunde grei vær om mulig. I tillegg har vi en 90-årsdag på Hotel Alexandra Loen i slutten av juli som jeg antar blir avlyst, men avgjørelsen treffes ikke før i juli. Hadde det faktisk blitt gjennomført, hadde vi fått til noen fine turer til en rimelig penge. Det er mye rart å ta hensyn til. Jeg må nok lage flere alternative planer.
Jeg satser veldig pris på alle kommentarene, og tar gjerne imot flere. Jeg er veldig flink til å planlegge. Det er kunnskapen om faktiske forhold som jeg mangler. Jeg synes heller ikke turbeskrivelsene på ut.no og de andre sidene selger Norge like godt som sidene jeg brukt for New Zealand-turen.
|