|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?
For å snakke litt om meg selv; Jeg ble henvist til ØNH i oktober i fjor, for å fjerne mandlene. Etter lang venting og rot med papirer, så fikk jeg i vår brev om at jeg ikke var i gruppe 1, dvs. de som har krav på å få vite dato innen 6 mnd. Vel, tenkte jeg: Jeg blir vel operert innen poden er konfirmant og slo meg egentlig til ro med det. Når jeg sjekket nettsidene til sykehuset sto det jo gj.snitt ventid, og den var mellom 6 og 12 måneder.
![]() |
#2 |
Har fått nytt nick
|
Ja, det er jo nettopp slike operasjoner som havner i kø. Jeg står i samme kø som deg, og venter på å få fjernet mandlene. Dette er operasjoner som kan vente. Man blir selvsagt ikke henvist til kø dersom man blir akutt skadet/syk. (selv om jeg syns 7 timer på venterommet på akutten var lenge nok med brukket tå, altså Sist redigert av MsM : 07-08-07 kl 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?Kø for å få fjernet mandler?? Jeg skjønner ikke hvorfor du skal behøve vente på en slik operasjon. Jeg gikk til legen, fikk henvisining til ØNH spesialist. Gikk til ØNH spesialisten og 2 uker senere fjenret jeg mandlene, jeg kunne ha gjort det uken etter hvis jeg ville. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
Jeg kunne tatt det på Volvat, men jeg så ikke poenget. Det haster ikke, det er andre som trenger operasjonen mer enn meg.
![]() |
#5 |
Har fått nytt nick
|
Sånn føler egenlig jeg det og. Det hastet ikke så veldig. Fikk forresten innkalling il ØNH i dag, så altfor lang venteliste var det ikke! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|