|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Tar det tilbake, sutra litt på chat til postnord med beskjed om Håndtverker-krise. Tre timer etterpå kom det budbil med flisene mine. Fornøyd ass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Kom nettopp inn døren med pakke fra Postnord.
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?
Enig i dette. "Helt hjem" er virkelig totalt krise, det er helt ufattelig for meg at folk bruker den tjenesten.
![]() |
![]() |
#26 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Har ingen dårlige erfaringer med Helt hjem, heller. Både jeg og eldste har brukt de mye. Kanskje det er varierende i ulike deler av landet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
Vet ikke? Jeg bor i Oslo, og Helt hjem var like dritt da jeg bodde midt i sentrum som nå som jeg bor i utkanten.
![]() |
![]() |
#29 |
Drømmer
|
Fungerer helt supert her også, hadde problemer i starten , men har sendt og fått minst 50 pakker etterpå uten problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Klar
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Jeg har til nå utelukkende hatt gode erfaringer med helthjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Når det gjelder helt hjem, er min opplevelse at pakkene aldri kommer. Jeg får melding om at de er levert «på min dørmatte», men der (og ellers i eller rundt inngangen), er det ingenting. Når jeg etterlyser pakken, selv minutter etter den skal ha blitt levert, insisterer de på riktig leveringssted. Bor i bygård i Oslo rett innenfor ring 2. Har hatt samme opplevelse 4 ganger. Har alltid fått varen til slutt (leverandør sender igjen på annen måte), men veldig irriterende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Helthjem har jeg bare god erfaring med; sendt og mottatt mye i det siste. Bor i enebolig med egen postkasse; mulig det har noe å si?
![]() |
#34 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Vi bor i tredje etasje i ei blokk sentralt i Oslo, og har også utelukkende gode erfaringer med Helthjem, så jeg tror det er mer tilfeldig enn som så.
Helthjem er en tjeneste fra PostNord.
![]() |
#35 |
Klar
|
Aaah. Jeg har brukt helthjem siden de het megtildeg, men da har de blitt kjøpt opp på veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Ahhh, er Helthjem en postnord-greie? Hahahahha! Det er så dårlig at jeg blir helt fnisete. De sender (på default, er jeg sikker) ut melding om at budet har vært hos deg men fant ikke merking på dør eller postkasse, og jeg svarer hver gang at "det er jo bare fjas, kjære dere, og hvert eneste postbud, pizzabud og regningsbud klarer helt fint å finne meg, det er bare DERE SOM JUGER!" (bare litt mer diplomatisk). |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Klar
|
Nå måtte jeg google litt. PostNord er statseid av Sverige og Danmark. Helthjem er eid av tre mediekonsernet, Schibsted, Amedia og Polaris. Så jeg klarer ikke å se noe eierskap inne i bildet, men helthjem kjøper antagelig tjenester av PostNord? Sist redigert av Timar : 26-09-20 kl 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Tror ikke jeg har noe særlig til problemer med PostNord. En pakke forsvant i fjor, men det var uproblematisk å få erstatning.
![]() |
|
|