Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Selvbestemt abort fram til uke 22

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-21, 12:55   #21
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbestemt abort fram til uke 22

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

For min del tenker jeg at de som velger å ta senabort for å reise til syden nok ikke er egnet for å bli foreldre på det tidspunktet uansett, siden det å bli en forelder i stor grad handler om å prioritere barnets behov over dine egne behov. Og det må vel være snakk om en ekstremt liten gruppe.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Helt ærlig tror jeg ikke de finnes.

Nja, får håpe verden har gått framover siden jeg møtte et nybakt foreldrepar på vei til syden uten babyen sin som var født tre-fire uker tidligere, den var hos bestemor. Jeg var rystet. Over tredve år siden, skal sies, men selv på den tiden var det svært uvanlig.
Men okei, det var en avsporing med ett fjernt eksempel.
Dumme folk finnes fremdeles.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.