|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?
Tror ikke du skriver så utydelig, men som jeg sier over - det er vanskelig å argumentere mot intensjoner (da man av natur ikke kan se hva folk tenker eller mener).
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?
Jeg må si jeg synes det er litt merkelig å fremheve dette om seg selv og sin yrkesgruppe samtidig som du fremstiller det som om foreldre melder på barna sine uten å bruke plassen uten omtanke for de ansatte som kunne tatt ut ferie/avspasering. Hva med ha litt tiltro til at det ligger en grunn bak når foreldre gjør det, feks. for tidlig påmeldingsfrist, endringer i hvem som har mulighet til å være hjemme osv?
![]() |
![]() |
#3 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror det ofte er sånn, at det stikker mest i de som har gode grunner. Når halvparten av påmeldte unger ikke kommer i barnehagen, så tror jeg ikke det er like gode grunner for alle foreldrene. Jeg tror det er mye sløvskap ute og går, og manglende forståelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|