Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Mei Tai-kjøpehjelp

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-07, 15:49   #41
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mei Tai-kjøpehjelp

Min favoritt er Toddlerhawk (Babyhawk i litt lenger utgave), og da har jeg prøvd mange typer. Eneste som jeg savner på den er litt polstring i magebeltet. Hadde den hatt det, så hadde den vært helt perfekt (til meg). Men enn så lenge så bretter jeg den opp en gang nederst, så da gjør det ikke så mye (for da blir den tykkere nederst), men når jeg ikke gjør det når jeg bærer mellomste tulla så blir den ikke så behagelig. Men polstringen på skulderstroppene på Toddlerhawk er perfekt for mine skuldrer og passe smale. Jeg sliter når jeg får for brede stropper og for lite polstring. Cord blir jeg ikke helt fortrolig med, den må en få knytt på så perfekt (pga. stoffet "sitter" sånn), men får en ført knytt cordtropper ordentlig, så sitter det, men det er litt teknikk. Men de MT'ene jeg har med cordstropper har for lite polstring til meg, men jeg bare må ha dem pga. fargen og designet. De er så fine. (Kleinsmekker og Grisefanten.)

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.