Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fiktiv forumist regisserte sin egen død

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-07, 15:52   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiktiv forumist regisserte sin egen død

Skal ærlig innrømme at jeg fniste littegrann ved første øyekast, men så leste jeg grundigere og så hvilke dimensjoner dette hadde fått, og da blir det helt bak mål å gjøre noe sånt.

Allikevel, er det ikke litt vel drøyt å "ta sånn av", jeg tenker på banner under kampen, et minutts stillhet, signert trøye og greier for en som ingen av de faktisk hadde møtt? Var det INGEN som tenkte forumtrolltanken i det hele tatt?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 15:55   #42
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Det må utvilsomt være kjedelig å være denne personen i dag, når supporterklubben, og sikkert mange andre, vet hvem vedkommende er.... Tipper hennes/hans telefon får mye fred in these days...

Men det er jo tilpass for henne/ham.

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 15:55   #43
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker hvordan det var på DOL rett etter at en mamma hadde "stjålet" et barn på nettet.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2000/10/25/224805.html

Enkelte ble skikkelig paranoide, og som en fembarnsmor med tid til internett og som (hold dere fast) var hjemme få timer etter å ha født et barn var det ganske kjedelig å få anklager om at man var fake slengt etter seg når man stolt fortalte at man hadde født.

Selv vil jeg heller bli lurt en gang for mye enn mistro folk som er ærlige. Det er et bevisst valg som jeg synes jeg kan ta, siden jeg tross alt ikke legger sjela mi i min nettilværelse.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 15:55   #44
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Skal ærlig innrømme at jeg fniste littegrann ved første øyekast, men så leste jeg grundigere og så hvilke dimensjoner dette hadde fått, og da blir det helt bak mål å gjøre noe sånt.

Allikevel, er det ikke litt vel drøyt å "ta sånn av", jeg tenker på banner under kampen, et minutts stillhet, signert trøye og greier for en som ingen av de faktisk hadde møtt? Var det INGEN som tenkte forumtrolltanken i det hele tatt?

De er kanskje ikke så erfarne på forum, de folkene der...

Husker fra SM, en historie, der sjekket moderatorne opp i det hele, og fikk hele historien avkreftet.

Gammel 21-08-07, 15:58   #45
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det ar absolutt ingenting antatt med de jeg nevner. Kall nå en spade for en spade og ikke vær så jævla korrekt.

Du sier at du "sitter på fakta", og det er ikke det at jeg mistror det, men siden ikke alle vi andre gjør det (jeg, f.eks., aner ikke hvem disse personene er eller hva disse sakene gjelder), så er det umulig å unngå at det blir spekulasjoner så snart man begynner å komme med konkrete tilfeller. Jeg har ingen mulighet til å vurdere om de enkeltbrukerne noen nevner her er noen som er "bevist avslørt" eller bare noen som enkelte mistenker for å drive bløff, så fra mitt ståsted er det antagelser og spekulasjoner alt sammen. Jeg vet ikke hva som er spader og hva som er påståtte spader, så da vil jeg heller ikke ta sjansen på å kalle noen av dem for ekte spader.

Gammel 21-08-07, 16:02   #46
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det begynner å bli litt utidig når moderatorer leker privatdetektiver og begynner å grafse i folks privatliv i sin "trolljakt". På et amerikansk forum gikk det virkelig over stokk og stein da man sanket info fra intetanende familiemedlemmer, kollegaer og prøvde å fiske til seg informasjon fra legesenter/sykehus. Og selvsagt rapporterte tilbake til forumets medlemmer. Folk som reagerte eller påpekte åpenbart forhastede konklusjoner ble som regel utestengt og anklaget for å være forumtroll i ledtog med "den mistenkte".

Jeg synes det er skummelt hvordan folk som sitter på et filleforum på nett kan føle seg berettiget til sånt. For ikke å snakke om hvor selvhøytidelig det kan virke.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 16:05   #47
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns faktisk det er viktig at man åpner for å diskutere fenomenet forumtroll, og at man også skal kunne navngi nicket til forumtroll, i de tilfeller hvor det er helt klart at det har vært snakk om en ”fiktiv” person som kun dikter opp det personen skriver om. (Sitron nevner Milla, som jeg også husker fra KG – at hun var et forumtroll ble jo faktisk bevist.)

Jeg har faktisk reagert på at man sier at ”nei, dette snakker vi ikke om, dere” uten at jeg helt skjønner hvorfor man ikke snakker om det. En ting er helt ubegrunnede beskyldninger, noe helt annet er tilfeller hvor det etter hvert bevises at det personen forteller er oppspinn fra ende til annen.

Nå er jeg såpass dreven i forumverdenen at jeg vet at mange av de man treffer på nett helt eller delvis kan ha diktet opp historiene sine. Dem om det. Jeg kan ha medfølelse for mennesker som opplever vanskelige situasjoner og gi uttrykk for dette. Men jeg er samtidig så nøktern at jeg ikke engasjerer meg 100 % følelsesmessig i historien til et menneske jeg (eller personer jeg kjenner) aldri har truffet i det virkelige liv. Men dette gjelder ikke nødvendigvis for alle, spesielt ikke personer som er ”nye” i forumverdenen. Og nettopp derfor så syns jeg det er viktig at diskusjoner/tråder som denne kommer opp med jevne mellomrom – for at man skal være seg bevisst at det som skjer på nettet ikke alltid er det som skjer i det virkelige liv.

Det kan godt hende at det finnes forumtroll på FP. Jeg har i alle fall ikke mistanke til noen. Og skulle det så være at Superiors historie (for å bruke et søkt eksempel) bare er oppspinn, så har den i alle fall ført til at jeg nå står i benmargsdonorregisteret. Hvilket er bra! Og gråter jeg en liten tåre for noen som har det vondt, ja så kunne det skje hvis jeg leste samme fortellingen i en bok. Jeg fortsetter å lese og skrive, vel vitende om at mye som skjer i forumverdnen kan være ren fantasi.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 16:07   #48
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vel gått på slikt en gang i min nettkarrirere jeg også. Mener å huske at jeg var med på å gi penger til blomster som mamman til en syk baby skulle få. Men så fantes verken babyen eller mamman... De fleste er vel klar over at folk kan juge på nett, men man er kanskje ikke forberedt på at noen er villige til å gå så langt at de bruker sykdom, ulykker og død for å sette folks medlidenhet og andre sterke følelser i sving.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 16:07   #49
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er greit at man nevner nict til dem man VET har trollet seg på nettet. Men dersom man bare ANTAR eller MISTENKER, kan man godt holde kjeft, informere moderatorer om mistanken, og så la dem vurdere det derfra.

Gammel 21-08-07, 16:16   #50
tiril
Passiv

Standard

Le eller gråte ja..Desverre er det jo tragisk for denne personen, men nesten litt komisk at folk faktisk lar seg rive til dei grader med...For min eigen del blir det litt vel drøyt å engasjere seg så masse i en person eg aldri har møtt. Men eg forstår at det er fullt mulig å gjere det likevel. Tydeligvis har ho jo gjort inntrykk, og det er jo flott at folk engasjere seg.( Men her burde en ikkje engasjert seg tydeligvis)

Men kva er dealen med denne orginale skjorta, gå til sak for ei skjorte????
Hadde no drete i heile skjorta så lenge eg forsikra meg om at denne personen her hadde fått den hjelpa ho/han antageligvis ser ut til å trenge.
Men så er jo ikkje eg fotball fan

Huff nei, det er jo tragisk heile saken.

Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 16:25   #51
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg har faktisk reagert på at man sier at ”nei, dette snakker vi ikke om, dere” uten at jeg helt skjønner hvorfor man ikke snakker om det. En ting er helt ubegrunnede beskyldninger, noe helt annet er tilfeller hvor det etter hvert bevises at det personen forteller er oppspinn fra ende til annen.

Det er da ingen som sier at vi ikke skal snakke om det. Jeg bare påpeker det problematiske i å trekke fram veldig spesifikke saker som eksempler, og i å ta andre foras skittentøyvask for åpen scene på dette forumet.

Det er jo helt åpenbart at det er en del forumister som seiler under mer eller mindre falskt flagg. Noen ganger har de vakt mye sympati, og da går det naturligvis inn på folk når alt viser seg å være oppspinn. Klart man skal være oppmerksom på at slikt forekommer, men det er neppe noe behov for "Constant vigilance!" (som Moody ville sagt det). Jeg synes personligheten til folk vanligvis skinner ganske tydelig gjennom uansett, jeg, og det er som regel det som interesserer meg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 16:32   #52
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er trist i den forstand at det er leit noen faktsik føler de må dikte opp et liv for å ha et...

Dessuten går det også ut over mennesker som faktisk har en historie å fortelle på godt og vondt - når disse blir mistenkeliggjort.

Gammel 21-08-07, 16:43   #53
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mulig jeg formulerte meg noe uklart, Tinetoff. Jeg så at du skrev at vi ikke burde diskutere andre brukere på andre fora. Og jeg opplever da også på FP at det faktisk er mulig å diskutere dette fenomenet uten at innlegg slettes eller tråden lukkes. Det er jo også en av grunnene til at jeg trives godt her inne. Det jeg vel mente var at det må være mulig å nevne konkrete brukere (og historier) hvor det faktisk er blitt bevist at man har å gjøre med et forumtroll, kanskje til og med fordi personen innrømmer det selv. For meg så blir det et poeng å kunne trekke frem konkrete eksempler på hva forumtroll kan finne på, ikke bare drøfte fenomenet på et metaplan. Selv om metadiskusjoner er fine de, altså.

Jeg tror også det er lettere å gjennomskue forumtroll etter hvert som man blir mer dreven i nettverdenen. Men at personlighet alltid skinner igjennom, nei det er jeg faktisk ikke enig i (uten at jeg her og nå har helt konkrete eksempler å komme med). Jeg tror det er lett å sette personer i bås ut fra hva de skriver om og hvordan de skriver det. Og det er jo det som er så besnærende med nettet for mange – man har muligheten til å være en helt annen enn det man er i det virkelige liv. Og så lenge det ikke går ut over andre, så er det helt greit. Men det er ikke greit i de tilfellene der fortellingene faktisk får (negative) konsekvenser for andres handlinger. Og nettopp derfor syns jeg det er viktig med denne typen tråder innimellom, for at man skal minne seg selv på at det man leser på nett ikke nødvendigvis er sant.

Når det er sagt så vil jeg legge til at jeg faktisk tar det aller meste jeg leser her inne for god fisk. Jeg kan faktisk ikke komme på noe jeg har tvilt på. Men så er jeg kanskje litt over middels naive. Og jeg ville aldri handlet kun på bakgrunn av informasjon jeg finner på et forum.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 18:40   #54
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Men at personlighet alltid skinner igjennom, nei det er jeg faktisk ikke enig i (uten at jeg her og nå har helt konkrete eksempler å komme med). Jeg tror det er lett å sette personer i bås ut fra hva de skriver om og hvordan de skriver det. Og det er jo det som er så besnærende med nettet for mange – man har muligheten til å være en helt annen enn det man er i det virkelige liv.

Men hvis man uttrykker en personlighet på nettet, så er jo denne på mange måter like "ekte" som en personlighet man uttrykker i RL. Altså, de faktaopplysningene og påstandene folk kommer med, har man sjelden noen mulighet til å sjekke (og derfor kan det være lurt å ikke engasjere seg voldsomt i alt folk påstår). Men hvis noen man møter på nettet fremstår som sjarmerende, eller morsom, eller klok, eller interessant, eller original, så kan man jo verdsette denne nettpersonen for dette, og ha glede av å snakke med vedkommende, uten å (trenge å) ta stilling til om dette er "ekte" eller ikke.

Gammel 21-08-07, 18:57   #55
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

. Men hvis noen man møter på nettet fremstår som sjarmerende, eller morsom, eller klok, eller interessant, eller original, så kan man jo verdsette denne nettpersonen for dette, og ha glede av å snakke med vedkommende, uten å (trenge å) ta stilling til om dette er "ekte" eller ikke.

Det er jeg uenig med deg i. Jeg ville følt meg lurt om jeg hadde brukt masse tid og krefter på å svare og diskutere med en som utgir seg for å være en helt annen. Uansett om man diskuterer politikk, barneoppdragelse eller andre uskyldige ting. Da vil jeg heller bruke tiden min på noen "ekte".

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 19:01   #56
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det var det første jeg tenkte også

Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 19:05   #57
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Det er jeg uenig med deg i. Jeg ville følt meg lurt om jeg hadde brukt masse tid og krefter på å svare og diskutere med en som utgir seg for å være en helt annen. Uansett om man diskuterer politikk, barneoppdragelse eller andre uskyldige ting. Da vil jeg heller bruke tiden min på noen "ekte".

Tjo. Det kommer litt an på. (Men det gjør jo det meste.) Hvis personen bare hadde diktet opp synspunkter og brukt masse energi på å diskutere/forsvare dem, så ville jeg kanskje blitt irritert om jeg hadde oppdaget det.

Men det jeg egentlig tenkte på, var at dersom noen er overbevisende morsom (for eksempel), så lar jeg meg underholde, og da spiller det ikke så stor rolle om de tingene vedkommende er morsom om er sanne eller ikke (altså om anekdotene som fortelles er sanne), og heller ikke om h*n faktisk er morsom og vittig i RL. Og mye det samme gjelder om vedkommende skriver kloke eller tankevekkende ting. (Jeg tror ikke man greier å "fake" klokhet om man ikke faktisk er klok, liksom.)

Gammel 21-08-07, 19:07   #58
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du sier at du "sitter på fakta", og det er ikke det at jeg mistror det, men siden ikke alle vi andre gjør det (jeg, f.eks., aner ikke hvem disse personene er eller hva disse sakene gjelder), så er det umulig å unngå at det blir spekulasjoner så snart man begynner å komme med konkrete tilfeller. Jeg har ingen mulighet til å vurdere om de enkeltbrukerne noen nevner her er noen som er "bevist avslørt" eller bare noen som enkelte mistenker for å drive bløff, så fra mitt ståsted er det antagelser og spekulasjoner alt sammen. Jeg vet ikke hva som er spader og hva som er påståtte spader, så da vil jeg heller ikke ta sjansen på å kalle noen av dem for ekte spader.

De fleste har hørt om Milla tror jeg.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 19:32   #59
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Her er vi nok forskjellige ettersom hvor mye bakgrunn og bekjente vi har i forumverdenen, men for meg krasjer ordene forum og ekte. Et forum er for meg et tidsfordriv, en inspirasjonskilde og et kunnskapsverk, men ikke noe jeg annser for en byggesten i livet mitt.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 19:36   #60
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

De fleste har hørt om Milla tror jeg.

Meget mulig. Jeg har ikke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.