|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Hellas - det perfekte sted for halvstore barn?Ungene mine ønsker seg mest av alt å reise til "Syden" i sommer. Det snakkes også om tzatziki, så Hellas er et godt valg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hellas - det perfekte sted for halvstore barn?Det er litt vanskelig å tilfredsstille komboen vannsklier og lite barn
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hellas - det perfekte sted for halvstore barn?Mine trives ekstremt godt når vi leier hus for oss selv. De har ikke behov for sklier osv, men elsker muligheten til å bade til alle døgnets timer. Vi foreldre foretrekker dette og for vi får maksimal ferie siden vi slipper å pakke med oss mange ting for å gå ned til bassengområde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hellas - det perfekte sted for halvstore barn?Fra den alderen (og enda litt tidligere) har mine unger valgt bort basseng nettopp for å slippe alle småungene. Særlig min minstemann synes småbarn er veldig slitsomme.
![]() |
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hellas - det perfekte sted for halvstore barn?
Vi har bodd på disse hotellene med swim-out. Det er 2 hoteller som deler på et et lite badeland. Ungene mine har elsket stedet, og vi voksne har også synes det har vært veldig bra. Hotellene er ikke stappfulle, så det er ikke lange køer ved buffeene. Eget basseng har også vært utrolig deilig fordi det blir ganske så mye roligere.
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Hellas - det perfekte sted for halvstore barn?Takk for gode innspill! Jeg har sjekket ut flere av dem, og innser at jeg er veldig seint ute, ja. Eller så er det rett og slett så dyrt på disse hotellene. Men de ser veldig fine ut, det er akkurat noe sånt vi er på jakt etter! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|