|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Trøtt
|
Sv: Legitimasjonskrav på innenlandsflygninger - tips?
Hadde jeg også gjort
|
|
|
#22 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Legitimasjonskrav på innenlandsflygninger - tips?Har reist masse fra Haugesund. Aldri vist leg. Det ble noe snakk om det da ungene reiste derfra alene på ungdomsbilletter nylig, men da også ble det ikke, likevel. Da hadde jeg funnet frem det jeg hadde på mobilen, som vel var digital fødselsattest eller noe, men vips så var de ombord uten trøbbel. Men det var altså pga ubgdomsbilletten.
|
|
|
#23 |
|
Hertuginne
|
Samme erfaring her. Eneste gang leg har vært en greie var med ungdomsbillett, men vi kom oss igjennom uten den gangen også.
|
|
|
#24 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legitimasjonskrav på innenlandsflygninger - tips?Hvordan gikk det?
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haukeliekspressen går mellom Haugesund og Oslo. Det er endestasjonene .
|
|
|
|
#26 |
|
intro
|
Sorry, denne har jeg ikke sett! Det gikk veldig fint. Ingen ble spurt om leg, og hun hadde ikke vært i kontakt med en eneste ansatt på flyplassen.
|
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Legitimasjonskrav på innenlandsflygninger - tips?Det jobber vel ca 2,4 mennesker der.
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Legitimasjonskrav på innenlandsflygninger - tips?Vi innså at vi hadde sendt avgårde ungene uten leg vi også. Heldigvis er forholdene så små der bestefar bor, at ungene bare kunne bedt dem kontakte "han R i **veien" og så hadde alt gått fint.
|
|
|
|
#29 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg opplever at jeg nå må si hva jeg heter når jeg sjekker inn, før var billettene klare når jeg kom fram. Mange nye, yngre folk som jobber der. Når det er sagt så har mine to ikke trengt å vise leg til tross for at de nok kan se eldre ut enn de er.
|
|
![]() |
|
|