|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva legger du i det å være arrogant?Jeg må bare inn i denne tråden og fortelle om min super arrogante franske kollega. Etter ca 1 år fikk jeg vite at kollegaen faktisk var døv på det ene øret og hadde dårlig hørsel på det andre. Jeg hadde opplevd utallige situasjoner der jeg ble oversett, eller det jeg hadde sagt ble fullstendig oversett. Det skyldes at h*n ikke hadde fått med seg mine kontaktforsøk eller fått med seg hva jeg sa. Inntil jeg fikk vite om hørselsutfordringer oppfattet jeg vedkommende som verdens største og mest arrogante drittsekk tenkelig, og så hadde h*n bare dårlig hørsel.
![]() |
#22 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva legger du i det å være arrogant?Jeg syns at arroganse er å se ned på andre.
![]() |
#23 |
Leser
|
![]() Sv: Hva legger du i det å være arrogant?Jeg tenker at mange kan ha en arrogant væremåte og at noen av de er arrogante. Ofte vanskelig å si hva som er hva fra utsiden, men noen ER arrogante
![]() |
|
|