|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#402 |
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg virkelig rasist?Ta med popcornet mitt et annet sted... Hah! |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
kamerat
|
![]() Sv: Er jeg virkelig rasist?
Hvis du ønsker å bli moderert, har du nok valgt feil forum. Hvis du ønsker å kalle dine meddebattanter sårende ting uten å få motbør, har du også valgt feil forum.
![]() |
#404 |
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg virkelig rasist?"Bli moderert", er det at noen går inn og endrer på innleggene til andre? Fiffig. :humrer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg virkelig rasist?Viddu væ' med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Ringskrømt
|
Motbør? Det er da vikelig ikke det jeg reagerer på, Tinetoff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
kamerat
|
![]() Sv: Er jeg virkelig rasist?Det er et helt greit standpunkt, ja.
![]() |
#409 |
Hertuginne
|
Prikken du fikk fra meg var fra meg personlig, ikke som FP-moderator, men jeg ser at det er vanskelig å se skillet. Men jeg mente det jeg sa, nemlig at jeg synes du har gjentatt mange nok ganger i denne diskusjonen at enkelte er nek og uintelligente. Jeg synes ikke det er OK at du gjør det, og særlig ikke etter at både Tinetoff og jeg var inne i tråden og ba folk om å utrykke seg på en mer høflig måte.
![]() |
#411 |
Ringskrømt
|
Fair enough. |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
<*(((<
|
![]() Sv: Er jeg virkelig rasist?Jeg er egentlig litt overrasket over at ingen har fått seg til å foreslå "afrikanerboller". |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
frakoblet
|
Fantastisk!
![]() |
#415 |
Leser
|
Jeg er helt enig med deg - og det tror jeg det er mange i denne diskusjonen som er. Det er kun et fåtall her inne som sier at "de som kaller andre for negre er hjernedøde idioter", men det er mange som sier på en OK måte at neger er et ord som man (av diverse grunner) ikke bør bruke lengre.
Denne måtte jeg bare kommentere. Dette er ikke det fnugg verre enn de røde prikkene du gir. Du kan ikke synes at røde prikker er en grei måte å kommunisere på og deretter forlange at de som er moderatorer på FP ikke skal få lov til å kommunisere på denne måten. Hvis du ikke skjønner at slike "jeg kan gjøre det, men du kan ikke"-opplegg faller på sin egen urimelighet har du et problem.
Hvorfor er det galt å kalle noen neger?
![]() |
#416 |
Ringskrømt
|
Selvsagt kan de rødprikke, jeg har da blitt prikket av mang en moderator, jeg, men da ikke på vegne av FP, hvis du skjønner. Men nå har jo Adrienne forklart at det ikke var det, og da er jo alt rosenrødt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg virkelig rasist?Dytter denne opp av glemselen og tipser om en ny diskusjon på et annet forum. *kremt*
![]() |
#418 |
|
![]() Sv: Er jeg virkelig rasist?Hvilken da montro? Jeg startet en diskusjon rundt det samme i en lukket FB-gruppe, med det resultat at jeg til slutt forlot gruppen, men jeg regner ikke med at det er den du mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg virkelig rasist?Artikkel om dette i VG i dag, se her. Den støtter i hvert fall mitt inntrykk av at ting ikke er så "enten eller" som en del av dere vil ha det til.
Mamma til to gutter og to jenter Sist redigert av Adrienne : 19-09-07 kl 11:03. Årsak: Fikset link |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|