|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver som skal sendes
Bestill en bukett med blomster og kanskje litt sjokolade til de, om økonomien tillater, det kan ordnes online, og er meget lite jobb.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julegaver som skal sendesSå bra!
![]() |
#27 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Julegaver som skal sendesDet er jo typisk norsk, det og julemarsipan. Kan kjøpe noen gøyale sokker, hudpleie eller sminkestæsj også. Granddad fikk comfyballs boxere et år og sa at de var utrolig behagelig, så det kan jo være noe. Eller den Lunch-boka om norsk arbeidsliv på engelsk som jeg så på Obs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Julegaver som skal sendesLisa Aisato-kalender til tante? Jeg hadde blitt glad for den i alle fall, nydelige illustrasjoner.
![]() |
#30 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Julegaver som skal sendesJeg utsatte det selvfølgelig til siste øyeblikk, og landet til slutt på julelaban, en pose julesjokolade og hver sitt gavesett fra parfymeri. Det er ihvertfall noe de kan bruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julegaver som skal sendesKjempeflott gave.
![]() |
#34 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Julegaver som skal sendesFlyet i går ble kansellert, så da kunne de komme innom i dag. Men så ble det endringer i planene, og de rakk det ikke allikevel. Enden på visa ble at jeg dro til flyplassen og fikk overlevert gavene. Hadde ikke så mye annet å finne på uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|