|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg er alltid forberedt på full vinter ut mars, og lar alt annet være bonus.
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden 13
Er nok mye i det med hva man er forberedt på mentalt og i praksis når det gjelder vær og sesonger. Legger en om til vinterdekk litt før fristen eller følger godt med på værmelding så klarer en seg godt kontra å legge om idet det laver ned og er is. Om en håper på vår i februar/mars og tidenes korteste vinter er det tungt om det ikke slår til. |
![]() |
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#4 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Kaoset oppstår som regel når det kommer mye snø fort, og fordi trafikk- og logistikkbildet i en stor by er noe helt annet enn i mer spredt bebygde strøk. Selv om alt mannskap er ute, tar det tid å få brøytet og strødd slik at det er farbart overalt. Det er mange, mange mennesker som skal flytte på seg og mange, mange veier å brøyte. Da blir det kaos. Vi som har ferdes her hele livet er vant til det, og planlegger så godt vi kan deretter. Likevel blir det busser på tvers, biler i veikanten og beinbrudd på legevakta. Tror ikke det finnes noen beredskapsplan i verden som hadde forhindret det.
#5 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Utrolig enig! |
![]() |
![]() |
#6 |
Tatt på
|
Det er bare å komme hit til vestkysten. De første snøklokkene kommer straks og hekken til naboen er snart grønn.
#7 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Om det var meg du siktet til her i første avsnitt så er ikke jeg sjokkert eller overrasket over vinter nå. Jeg bare hater denne isholke vinteren som ikke duger til noe som helst.
#8 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Jeg synes egentlig vinteren har blitt mer og mer sånn her etter at jeg har blitt voksen.
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Jeg ser ikke sol. Jeg ser ikke himmelen. Jeg ser ikke alle de fjella jeg normalt skal se om jeg ser ut vinduet heller. Jeg ser de nærmeste, men ikke de bak. De nærmeste var også borte tidligere i dag. Også så jeg akkurat en brøyte og salte-bil.
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 09-02-23 kl 13:34. |
![]() |
![]() |
|
|