Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-23, 10:34   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Nei, sjokk var vel satt på spissen, men i alle fall sterk frustrasjon, formulert som noe man ikke trodde skulle skje (ikke som media har gravd opp, jeg snakker om innlegg her inne, på face etc). Typ "SNØ! Nå! Vi har jo hatt det så varmt og deilig, det skal ikke være snø nå, det skal være sol og varme og grilling i hagen - og jeg som akkurat har satt ut blomster i krukker på terrassen! " Eller noe sånt. Så ikke mer sjokkerte, bare mer klaging og syting. Og det har nok med innstilling og forventninger å gjøre.

Det kan selvsagt være varme og vårlige dager i mars, og de nyter jeg fullt ut og setter stor pris på. Men lar meg ikke frustrere av at ikke alle dager er slike, og går inn i måneden med forventninger om at det skal være som i 2012. Da er man jo dømt til å bli skuffet, nesten uansett hvor man bor. Men det hadde unektelig vært deilig da.

Men når det er sagt så gjelder det ikke bare folk på sørøstlandet, jeg har en bekjent her i byen, oppvokst i Troms, som alltid legger ut hylesutremeldinger på facebook hver gang det kommer snø f.o.m. mars og utover. Lurer på hva hen egentlig forventer seg...

Sist redigert av My : 09-02-23 kl 10:49.
My er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.