Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-23, 19:19   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vi la ut en annonse på Finn i helgen. En potensiell kjøper sendte melding og etter å ha fått bekreftet at sykkelen fremdeles var til salgs og at vi var hjemme hele dagen sa hun at hun kommer med en gang. Vel, vi venter fremdeles. Hadde hun sendt melding om at det ikke passet/hun ville ikke ha sykkelen likevel/hun kommer en annen dag/hvahardu så hadde det selvsagt ikke vært noe problem, det er dette med å bare gi blaffen i avtalen og ikke si noe som irriterer meg og jeg har mange ganger ønsket meg en mulighet til å gi en "ikke møtt"-vurdering på Finn.

Det er ikke aktuelt for meg å skulle gå hjemme hele dagen og vente på at noen kommer for å hente noe de har avtalt at de skal kjøpe. Da føler jeg jo at jeg nesten ikke kan gå på do mens jeg venter på at kjøper skal ringe på! Så jeg krever tidspunkt, eller i det minste et lite tidsrom, og jeg venter med å gi ut adresse til jeg har fått avklart tidspunktet. Det har jeg opplevd at andre på finn også gjør.

Dagens gruff: Jeg må legge ut mer på finn.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.