Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-23, 15:19   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Det forundrer meg at dette kan være så big deal, og bli en så stor diskusjon. Selv har jeg aldri sekken min i setet, fordi jeg setter den fra meg på bakken, på gulvet i bussen/banen og på gulvet på kontoret. Den er derfor som utesko å regne for min del.

Men å stå på trass fordi man ikke vil be folk flytte sekken sin? Virkelig? Det går jo bare ut over en selv. Det gir liksom ingen mening heller. Det er som når treåringen min blir sur på meg og går inn på rommet sitt og lukker døren. Det er en gave til meg, nærmest.

Folk (generelt) gjør så utrolig mye verre ting, som faktisk har en reell påvirkning på andres liv. For eksempel det å fly på ferie flere ganger i året, som bidrar til klimaendringer, det skal vi ha forståelse for at folk må, fordi det handler om livskvalitet. Men å ha sekken sin i setet ved siden av seg, og glemme å ta den vekk når det kommer folk på, det er krise og møtes med null forståelse. Å måtte spørre om noen kan flytte sekken sin, det har ingen reelle konsekvenser for noen (med noen svært, svært sjeldne unntak), verken på kort eller lang sikt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.