|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa er flink og handy. Han kan finne på å kjøpe listverk til oss til jul og komme og sette dem opp, ta med seg en kamerat og komme og pusse opp badet for oss og slike ting. :bortskjemt:
![]() |
#22 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa ordner med ved og mandelpoteter til oss
![]() |
#23 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa er barnevakt, helserådgiver, økonomisk bidragsyter(i den grad jeg trenger det nå, dvs; svært lite eller ingenting), og generelt en fantastisk person og pappa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Han stiller mer enn gjerne som sjåfør, men jeg syns han blir dårligere og dårligere til å kjøre bil.
![]() |
![]() |
#26 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa var der for meg og min familie uansett. For meg var han også en god "kamerat" og siden vi hadde felles interesser var vi mye sammen. Samme humor hadde vi også. Han var verdens beste morfar som ofte sto og ventet utenfor skolen til eldstejenta for å overraske henne. Et utrolig savn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
awesom
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?
Signerer
![]() |
#28 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa har alltid hjulpet oss med oppussing (til vi har lært ting selv), og større prosjekter vi har drevet på med.
![]() |
#29 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Faren min spanderer fremdeles en pils i ny og ned, og han spander middag noen ganger i året.
![]() |
#30 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?pappa er altmuligmannen min ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?
uff så trist å høre.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Jeg har alltid vært pappa-jente, så han har alltid gjort mye for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Han bor langt unna (50) mil men som regel klipper han frukttrær og annet som bør klippes i februar når han pleier å være her på Herremannens bursdag. I tillegg er han veldig flink på å vise stor sympati når jeg er syk. Når vi er der (eller han her) så blåser han alltid på den kroppsdelen som gjør vondt om jeg slår meg. Det hjelper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Det er aldri nei i hans munn dersom jeg spør om noe
![]() |
#36 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa har vel egentlig aldri hjulpet meg med noe som helst. Han bor i trygdeleilighet og kan knapt nok ta vare på seg selv, dessverre.
![]() |
#37 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa blander seg ikke inn i noen ting her i huset, men gir (forsiktige) råd på forespørsel. Jeg har nemlig en i overkant engasjert svigerfar og pappa vet at det holder i massevist.
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa baker brød til meg.
![]() |
#39 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Ja han er snill. Han finner alltid frem kveldsmat til meg hvis jeg stikker innom uten ungene. Han fyrer opp gassgrillen og servere grillpølser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa pusser opp for oss når vi har flyttet. Han gjør også andre handyman ting her hjemme som blir litt for komplisert for gubben. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|