Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Filosofi (transperson som eksempel)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-24, 09:46   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filosofi (transperson som eksempel)

Jeg er enig i at uvitenhet kan være respektløst, men det er ingen automatikk her. Det kommer helt an på settingen. At du som privatperson ikke kan så mye om et tema som du sjelden eller aldri kommer bort i tenker jeg at ikke er respektløst, men hvis du støtter på de samme problemstillingene om og om igjen i et profesjonell setting og ikke lærer det et minimum om temaet, da er du skikkelig respektløs. Bare for å ta ytterpunkter.

Å være ærlig på at det finnes ting man ikke kan så mye om og samtidig være åpen for å lære, synes jeg er helt innafor. Men det er jo greit å ha med seg i bakhodet at å lytte til enkeltmennesker gir deg bare datapunkt, så er man oppriktig nysgjerrig gjør det ingenting å fylle på med noe balansert informasjon også.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.