|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Nei. Han gjør ingenting nå og har i grunnen aldri gjort det. I tillegg til å ha ti tommeltotter er han ikke opptatt av å hjelpe andre. Den siste gangen jeg flyttet måtte jeg betale ham for å hjelpe meg.
![]() |
#42 |
Tatt på
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Er det noe med bilen som jeg ikke kan selv, så er pappa den som fikser. Enten ved å gi råd eller faktisk reparere når han er på besøk hos oss eller vi hos de. Siden vi bor 70 mil unna, så blir det mest rådgiving. Det gjelder i grunn det meste som er av mekanisk eller elektronisk art som vi ikke får til selv, han kan det meste.
![]() |
#43 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Faren min er mitt livs anker og klippe. Han er udødelig i mitt hode og jeg kan ikke forestille meg livet uten å ha ham der. Han gir meg råd, han lytter, han trøster og er de som får verden i vater og ting i perspektiv. Han gjør ikke så mye praktisk for meg, men han gir meg gode innspill, er djevelens advokat og en fantastisk støttespiller. Han er alltid der. Han har et fantastisk humør og pågansgmot og engasjement som smitter.
![]() |
#44 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Han ga meg iMac i julepresang.
![]() |
#45 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?
Er vi søstre?
![]() |
#46 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Niks, har så og si ingen kontakt med han, mer et "nødvendig onde" jeg må forholde meg til fordi han og min mor ikke er skilt, og han fremdeles lever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Øhm, svarer på juss-spørsmål? Dessuten varter han gjerne opp med mat når vi er hjemme hos dem. (Jeg lager i det hele tatt lite mat, siden både mamma, pappa og mannen min liker det godt.)
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Tror ikke jeg hadde likt det om Pappa begynte å gjøre ting for meg. Han har vært død i fem år snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa hjelper til med bil, er barnevakt innimellom(stortsett med mamma da, men han klarer seg fint alene også). spør ham ofte til råds i forskjellige saker.
![]() |
#51 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappaen min er helt fantastisk. Han stiller 150% opp som bestefar. Minimum en gang annenhver måned så ringer han og ber om å få ha snuppa en helg. Både fordi han gjerne vil, men også for at jeg og mannen skal få litt kjærestetid. Han var den eneste som turte å passe snuppa da hun var "forhekset hylebaby" (sånn rundt 8-10 måneder gammel).
![]() |
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa stiller alltid opp og hjelper meg dersom det er noe, han er barnevakt, hjelper med oppussing, gir råd osv. Han er god, og jeg er veldig glad i ham.
![]() |
#53 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa er et veldig viktig menneske i mitt liv. Jeg snakker med han i telefonen nesten hver dag. Han er stadig innom og besøker oss, og er veldig opptatt av ungene.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa har alltid vært perfeksjonist og ventet seg det beste av meg. Det har ført til at jeg selv også forventer det beste av meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Siden pappa bor i Usa med mamma er det lite han gjør til hverdags. Når han er her i Norge har han både hus og hytte som må tas vare på... |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Ferdig!
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Han hjelper til hvis vi spør. Da først og fremst med noe oppussingsgreier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Ferdig!
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?
Tror jeg hadde blitt litt redd da ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Pappa er der når jeg trenger det som mest, og jeg trenger som regel ikke si noe, han bare vet det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Nei, det er nok ikke det. Han døde i 2003, så han gjør enda mindre enn moren min til og med. |
![]() |
![]() |
#60 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Faren min er en stor hjelp og støtte, til tross for sine 75 år. Han stiller opp som barnevakt på kort varsel om en av gutta er syk en morgen, slik at slipper drasse ut den andre for levering i barnehagen. Han henter og kjører meg om bilen er på verksted - og når det har vært som mørkest økonomisk for oss, er det han som har sørget for at gutta har fått vinterdresser og sko på beina...
![]() |
|
|