|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gruffetråd #20
Jepp.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#122 |
Textrovert
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Hjelper heller ikke at det i praksis blir umulig å bruke T-banen til og fra Kolsås og Østerås i den perioden banen bare kommer til å gå til og fra Borgen. Ikke ti ville hester får meg til å tro at de vil ha nok busser i omløp til at man bare kan hoppe over på en ventende buss og svusje videre.
En stor og en liten (94 og 02) Ikke la det aller beste bli det godes fiende Sist redigert av Divine : 13-11-24 kl 21:45. Årsak: Skrivefeil |
![]() |
![]() |
#123 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og tenk så fantastisk det hadde vært om man hadde klart å legge en hovedvei utenom Oslo sentrum! Så alle som kom fra sør, vest og øst og f.eks skulle nordover ikke måtte gjennom Oslo for å dra til Gardemoen, Trondheim eller whatnot. Det er så utrolig dårlig veiplanlegging her i landet! |
![]() |
![]() |
#124 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråd #20Folk!
#126 |
Klar
|
Altså, jeg har så vidt sett informasjon om det der og kjenner at jeg bare nekter å forholde meg til det. Strutser lenge leve. Men det vil jo ikke kunne fungere på noen som helst måte å få så mange mennesker over på busser og inn til Oslo sentrum? |
![]() |
![]() |
#127 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #20Feber, snørr, hodepine og utmattelse. Jeg virker ikke. |
![]() |
![]() |
#129 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Har tre kvarter å fordrive på Oslo s. Kjøpte meg en kaffe og fant et trappe gelender å sitte på ute for å chille og surfe.
![]() |
#130 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg fungerer ikke i dag (igjen) og skjønner mindre enn null av hva jeg må gjøre for å få tilbakebetalt Mutter'n sine siste to regninger (begravelsesermonien og kremering). Joda, dødsbokonto er opprettet, men bruksanvisningen er dårlig. Må huske på å komme med forslag til tydeligere formuleringer når dette er over. |
![]() |
![]() |
#131 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #20Kranglete tenåring… |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Etter at jeg tok et ribbein for en stund siden har smertene endelig gitt seg, men så klarte jeg å ta enda ett i dag.
#133 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Vi fikk betale disse utgiftene direkte fra pappas konto da han døde. Kontoen blir jo sperret frem til skifteattest foreligger, men utgifter direkte knyttet til begravelse kunne vi sende til banken (DnB) slik at de ble betalt fra hans sperrede konto. Så snakk med banken hvis dere har lagt ut. |
![]() |
![]() |
#134 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Vi sendte også fakturaene for begravelsen direkte til banken da stefar døde, så gikk de fra kontoen hans sjøl om den ellers var sperra. Dette var DnB, og de var veldig ryddige og opplyste at dette var den vanlige måten å gjøre det på da jeg var i kontakt med dem.
#135 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Folk som driter i vikeplikt, og presser seg fram der det ikke er plass, for å tvinge seg til en "fletteløsning". I 60 og på nyglatta skal de være glad jeg bare la meg på hornet, viste fingeren og bannet på kav "roadragersk". Holdt jo på å kjøre rett inn i det kvadruple juleneket som absolutt ikke kunne vente på tur. |
![]() |
![]() |
#136 |
Medlem siden: Mar 2008
Samme gjorde vi da min eksmann døde.
#137 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Takk for svar. I mellomtiden er kontiene åpnet i dødsbo-modus. Jeg har fått tilbake alle rettigheter jeg hadde før hun døde. Jeg synes det gikk imponerende raskt. Det vi har lagt ut er refundert, det fikk jeg ordnet i går. |
![]() |
![]() |
#138 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg gruffer over at badstu er det nye vennetreff-stedet. Tre ganger de siste to ukene (!) har jeg blitt invitert med i en sånn. Gleder meg til den perioden er over. Kan ikke tenke meg noen verre sosialiseringsarena.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 15-11-24 kl 13:01. |
![]() |
![]() |
#140 |
Tatt på
|
|
|