Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken elbil skal jeg ha? Og skal jeg kjøpe eller lease?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-25, 23:13   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil skal jeg ha? Og skal jeg kjøpe eller lease?

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Vi kjøpte en MG ZS EV i sommer og er overraskende fornøyd med den. Relativt rimelig i innkjøp og mye gode kampanjer. God kjørekomfort, enkel og brukervennlig meny. Overraskende god på vinter til å ikke ha 4-hjuls trekk. Nå har vi bare hatt den et halvt år, så jeg kan ikke si noe om driftskostnader på sikt.

God rekkevidde har den også. Oppgitt rekkevidde på rundt 420 km, reell er noe under men sånn er det vel på alle biler.

Ser at de har kampanje med 2,99% rente uten innskudd nå. Når vi kjøpte i sommer var det 0,99%

Den ser jo ganske fin ut faktisk! Men hva slags merke er MG egentlig? (Her kommer det fram at jeg kun kjenner de tradisjonelle bilene. Har hatt Ford i 10 år. Før det hadde vi Toyota og før der Ford. Og før det Toyota...).

0,99% rente på billånet? Det er jo ekstremt lite?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.