|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() That time of year, kjole uten strømpebukseHva er den beste «sykkelshorts» sak til å ha under kjoler? Som ikke ruller opp på lårene eller triller ned på magen? Må ha plass til å stappe litt mage nedi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseJeg bruker Sloggi med lange bein - og i bomull - hele sommerhalvåret. Her på tilbud: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseJeg har kapitulert og går alltid med strømpebukse - på jobb. Det er uansett så aktivt AC-anlegg at det egentlig trengs.
![]() |
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseJeg sverger til løse mamelukker/culottes/pettipants av denne typen, heller enn sykkelshorts. De ruller ikke opp og kommer i diverse lengder. Går med dem hele sommerhalvåret, jeg går i skjørt og kjoler nesten hver dag og elsker å gå med bare legger og sandaler.
![]() |
#6 |
Javel?
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseMamelukker faktisk, det har jeg tenkt på en gang, det der ho veldig luftig ut. Må sjekke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseJeg bruker en glatt, forholdsvis sømløs 2-pakk fra HM i litt for stor størrelse, slik at den blir høy og god i livet (sikkert fasongavhengig). Den har ikke strikk øverst, noe som er en velsignelse for å unngå strømpebukse-type-valker. Har aldri opplevd at den ruller seg opp i låra (i motsetning til mange andre typer).
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseJeg har de fra Lindex, de har to typer og den ene ruller mindre enn den andre.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseJeg kjøpte meg nylig disse fra Ellos og er overraskende fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseJeg har kjøpt en helt fantastisk i den lille undertøysbutikken som ligger i samme sidegate som McD på Torgalmenningen. Heter den Strømpedamen eller noe sånt? Tynn, men holder kjempegodt. Ruller ingen steder. Tror jeg har hatt min i 5 år, så det har vært en god investering til under 1000 lappen.
![]() |
#13 |
Javel?
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukse
Bra tips! De kan ha noe veldig lurt ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseDe fra Miss Mary er veldig gode! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseJeg har ingen erfaring, men skal vurdere dette i år kanskje, for jeg har sett at jeg i mitt 51 år begynner å få litt fett på innsiden av lårene.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseJeg liker disse: https://www.timarco.com/no/undertøy/...orts?colid=345 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
Er timarco en norsk nettside?
![]() |
#18 |
Introvert optimist
|
Underworks
![]() |
#19 |
kamerat
|
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseBlå, her har du de samme på britisk Amazon. Jeg har brukt disse i årevis.
![]() |
|
|