|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseMine lår gnisser ikke sammen, men jeg liker også å bruke noe under kjoler, for å glatte ut og få en jevnere silhuett, og redusere "dissing"
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 22-05-25 kl 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseJeg kunne godt hatt noe som holdt magen inne, faktisk. Men jeg er redd det ville bult andre steder da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
can-jur
|
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukse
Jeg bruker det mest for at andre skal slippe å se rett inn på trusa mi når jeg sitter med beina på bordet, eller skrever over noe eller kjolen henger seg opp eller fast. Og for å hindre svette lår i å gnisse. Men mest for å dekke til ja.
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukse
Sånne ettersittende sykkelshortstruser-ish? Nei jeg bruker dem som vanlige truser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseJeg bruker det fordi jeg ikke vil ha gnagsår mellom lårene. Nå vet jeg strengt talt ikke hvordan det er nå som jeg har gått ned mange kilo, men jeg tar ikke sjansen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: That time of year, kjole uten strømpebukseJeg bruker sånne mest pga gnisning mellom lårene. Det at det er deilig med luftig sommerkjole forsvinner litt for meg nå jeg må ha noe under. Jeg liker også at jeg er dekket mer om drt skulle blåse opp eller når jeg sitter.
![]() |
|
|