Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

That time of year, kjole uten strømpebukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-25, 13:12   #41
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: That time of year, kjole uten strømpebukse

Mine lår gnisser ikke sammen, men jeg liker også å bruke noe under kjoler, for å glatte ut og få en jevnere silhuett, og redusere "dissing" hvis kjolen er litt figurnær. Bruker da gjerne en med litt hold-in/formende effekt (bruker som regel hold-in-strømpebukser til kjole på vinteren). Har kjøpt noen som er sømløse og "light shaping" på Lindex som fungerer greit. Og ja, jeg bruker dem utenpå truse.

Sist redigert av My : 22-05-25 kl 15:19.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-25, 15:17   #42
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne godt hatt noe som holdt magen inne, faktisk. Men jeg er redd det ville bult andre steder da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-25, 16:32   #43
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er det teit å spørre om hvorfor dere bruker disse greiene? Jeg så en som skrev noe i retning av at man skulle skjule noe. Og da føler jeg meg litt dum, for jeg bruker kun truse under alle slags kjoler. Og ja, i stormen i går blåste en kort kjole opp og avslørte alt, men det skjer ytterst sjelden, og jeg er heller ikke så flau over det hvis det skulle skje.

Bør jeg være litt mer tildekket? Hilsen snart femtiåring.

Jeg bruker det mest for at andre skal slippe å se rett inn på trusa mi når jeg sitter med beina på bordet, eller skrever over noe eller kjolen henger seg opp eller fast. Og for å hindre svette lår i å gnisse. Men mest for å dekke til ja.
Har aldri reflektert over om andre har på slik shorts. Men for meg er det avgjørende for eget velvære.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-25, 22:04   #44
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dere bruker disse lange trusene utenpå andre truser, ikke sant? Som en slags shorts.

Sånne ettersittende sykkelshortstruser-ish? Nei jeg bruker dem som vanlige truser.

Jeg får forferdelige gnagsår mellom lårene hvis jeg ikke bruker dem når jeg er barlegga og kun det, that´s why Talkum duger ikke for meg.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-25, 06:48   #45
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker det fordi jeg ikke vil ha gnagsår mellom lårene. Nå vet jeg strengt talt ikke hvordan det er nå som jeg har gått ned mange kilo, men jeg tar ikke sjansen.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-05-25, 11:13   #46
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker sånne mest pga gnisning mellom lårene. Det at det er deilig med luftig sommerkjole forsvinner litt for meg nå jeg må ha noe under. Jeg liker også at jeg er dekket mer om drt skulle blåse opp eller når jeg sitter.

Gammel 25-05-25, 12:37   #47
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker de for at det er mer behagelig enn vanlige truser, under bukser også.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.