Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Meslinger på fremmarsj igjen (Aftenposten)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-07, 23:38   #26
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Meslinger på fremmarsj igjen (Aftenposten)

Snodig da at barn som er litt svaklige av seg blir anbefalt enkelt vaksine for det er mindre tøfft for kroppen.

Vi og ble anbefalt dette, men legen kunne ikke oppdrive den da den var ute av produksjon.

En slikt utsagt for meg da til å tro at jo flere vaksiner en putter i kroppen samtidig til et barn hvor ikke immunforsvaret er ferdig utviklet jo tøffere blir det for kroppen.

Kan jo og hende at hvis barna fikk en og en at man da ungikk uvel og feber i dagene som kommer. (synser)

Et stikk tåler man, fort over..
Mine reagerte ikke en gang ikke de i gruppene vi var i heller og mange barn har det for opptatt til å reagere annet enn litt forbauselse og sutring.
Noen vræler men det går fort over.

Kommer og an på oppførselen til moren, det har jeg sett og hørt om.

Jeg tror faktisk at hvis man fikk velge å ha dem oppdelt eller ikke, så ville flere vaksinert for da fikk de mulighet til å dele den opp.

En annen vaksine som jeg synes er viktig at kommer i vaksinasjonsprogrammet enn vannkopper er hjernehinnebetennelses vaksinen.
Den får ikke alle barn en gang, den må man betale selv, selv om de fleste som får denne sykdommen er over 3-4 år.

Vannkopper er ikke farlig i seg selv og veldig sjelden følger det med ekstra, mens hjernehinnebetennelse er farlig i seg selv hvis en ikke får behandling tidsnok.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22.