|
|
#221 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Gruffetråd #22Stor nedbemanningsrunde på jobben. De sier de skal være så transparente og åpne og vi skal bli SÅÅÅ godt involvert, men alle vet jo at listene er mer eller mindre klare allerede og at alt er spill for galleriet.
|
|
|
#222 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22
Huff! Nedbemanningsrunder er virkelig dritt.
|
|
|
#223 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gruffetråd #22Foreldrene mine fikk meg da de var ganske unge, men ingen av mine biologiske besteforeldre ble ikke særlig gamle. De døde da de var rundt 70; 3 av 4 av dem av kreft. Men så har jeg altså en bonusbestemor som fremdeles holder det gående. Og det på tross av at hun var den med den desidert mest usunne livsstilen. Det var liksom ikke hun som skulle holde til godt opp i 90-årene.
|
|
|
|
#224 |
|
ej ikke møjkets heije
|
|
|
|
|
#225 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #22I dag gruffer jeg over hvor liten jeg føler meg i møte med helsevesen og arbeidsgiver. Formen er dårlig og ingenting skjer. Ekstremt frustrerende.
|
|
|
#226 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
|
|
|
#227 |
|
Introvert optimist
|
Takk for klemmen! Jeg har sittet som tillitsvalgt selv i tidligere prosesser og vet at det kan fungere, men jeg har også sett at kriteriene er blitt spisset til å passe dem som skal beholdes og da blir det veldig tydelig hvem som skal ut.
Takk for klemmen! Vi har lang prosess også her, som vi ikke egentlig tror på. Så her får det verste fra både offentlig og privat. Dette føles altså så ugreit!
|
|
|
#230 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Gruffetråd #22Nenne
|
|
|
#231 |
|
Rockesøster
|
Sv: Gruffetråd #22Bestillerkontoret i kommunen som skulle sende den kreft-med-spredningsyke 87-åringen hjem fra sykehuset i påvente av korttidsplass. 43 kg og sto ikke på beina ved egen hjelp og bor alene over 2 etasjer.
|
|
|
#232 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråd #22Venter i spenning på hva tildelingskontoret sier om plassering av min 98 år gamle bestemor når de antakelig slipper henne ut fra øhd over helgen. De er ikke kjent for å nødvendigvis følge medisinske anbefalinger. Men de sender henne i det minste ikke hjem da. Eller altså, jo, men hjem for henne er et bofellesskap. der har de for lavt omsoegsnivå i forhold til hva hun trenger nå, så vi håper hun får noe annet. Men det vil neste uke vise.
|
|
|
#233 |
|
Introvert optimist
|
Takk! Jeg håper også at dette kan løses med en del naturlig avgang, men det er allikevel tungt å stå i dette.
|
|
|
#234 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Posten/bring som ikke kan levere en eneste pakke uten å sende meldingen at pakken er for øyeblikket forsinket på grunn av forhold utenfor vår kontroll, som stengte veier, ekstremvær eller redusert fremkommelighet. |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Tatt på
|
Sv: Gruffetråd #22Motoren i ventilasjonssystemet har sluttet å virke så hele leiligheten er klam og varm. Lufter hele tiden, men det hjelper bare der og da. Kommer noen på mandag, Å håper det kan fikses med en gang.
|
|
|
#236 |
|
|
Nøkkelen i Saltstrømmen, tror det er en av de mer kreative løsningene jeg har hørt på å bli kvitt nøkkel, hehe.
|
|
|
|
#237 |
|
heimføing
|
Alle postpakker til privatpersoner er nedom Lørenskog, så vidt jeg vet. |
|
|
|
|
|
#238 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #22Jeg får ikke sove. Verste var at jeg holdt på å sovne så var det noen lyder ute som vekket meg.
|
|
|
#239 |
|
|
Sv: Gruffetråd #22Angstanfall siden kl 03 i natt. Full pakke med fryser ræva av meg, kaster opp, hyperventilerer og det er mange mange år siden det var så ille.
|
|
|
|
#240 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråd #22Serafin
|
![]() |
|