|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025Idag var jeg en tur i Oslo sentrum, og på Egertorget var de lsng kø av folk som skulle forhåndsstemme. Det gjorde meg glad.
|
|
|
#122 |
|
Permakulturell
|
Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025Vi stemmer på valgdagen, ja. Høytidsstemt, alltid hyggelig, og vi treffer som regel mange kjente i køen. :ikke fra storby:
|
|
|
#124 |
|
heimføing
|
Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025
Støtter oppfordringen! Jeg har vært med denne uka. Det er så mange ulike folk, både blant valgmedarbeiderne og ikke minst alle de som kommer for å stemme. Alle er like blide, selv om det er litt kø til tider. Folk blir også glad hvis vi fanger opp at de er førstegangs - enten det er pga nytt statsborgerskap eller at de er atten-nitten. De unge ser gjerne litt brydd, men kry ut når vi gratulerer. Sist redigert av -ea- : 06-09-25 kl 20:51. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025
Eneste gangene jeg her forhåndsstemt var som student, folkeregistrert milevis fra hvor jeg bodde.
|
![]() |
|
|