Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Valget - en oppsummering

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-25, 11:31   #31
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget - en oppsummering

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det hadde vært bedre om Listhaug kunne utbrodert hva hun mener FrP står for angående fagforeninger, men det får man jo aldri tid til! Og det er jo heller ikke i FrP sin interesse. De vil komme med enkle løsninger på komplekse problemer, for det tar for mye tid enn å komme med hele historien. Det skal være kjappe replikker og kule ting man kan legge ut som maks tar halvannet minutt, har jeg skjønt.

Vi er jo ikke tjent med et samfunn som holder på på den måten?

Listhaug og alle andre burde få mer tid til å komme med resonnementer og så bør man heller kutte mikrofonene deres eller noe hvis de kaster bort tida på å svare på noe annet de heller vil svare på. Nok tid til å svare ordentlig og smekk på lanken om de ikke bruker tida på det den er ment til. Jeg er så lei av kjappe replikker og tabloide svar og det gjelder for absolutt alle partier og politikere!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Noen av oss er mot formueskatt fordi vi helt oppriktig mener det er bedre for samfunnet, arbeidslivet, lokalsamfunn og verdiskapning også, slik at det blir verdier å fordele. Så den sleipe retorikken går faktisk begge veier. Det blir fremstilt som kakser som er mot å yte til fellesskapet, men da har man ikke møtt mange eiere og ansatte i små og mellomstore hjørnesteinsbedrifter opp og ned Norges kyst. Å ha en skatt som kraftig forfordeler norsk eierskap og oppfordrer til at utenlandske eiere kjøper norske bedrifter, er skadelig. Det syns jeg er et legitimt standpunkt.

Også er dette veldig godt skrevet og fortjener fremheving.

Det har vært sagt SÅ mye dumt om misunnelse og kakser og milliardærer og veldig lite om arbeidsplasser og forutsigbarhet som sikrer nettopp arbeidsplassene.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.